Vapaita veikkauksia illan ratoksi ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyttö on ku olet niin innoissaan asiasta, etkö pikkuisen enemmän kuitenkin toivonut tyttöä..

Onnea kuitenkin tulevasta vauvasta! :)

olin ihan varma et tyttö tulee mut kuinkas kävikään ;) ja ONNESTA SOIKEANA! :D

Pojalta näyttää.. mutta mä en edelleenkään voi sille mitään että mun mielestä noi 4d-kuvat on jotenkin kammottavia. Alienin näköisiä vauvat niissä... :whistle:

muoks. ai olikin vastauskin jo tullut :D

Poika, jee :D

Tiiätkös Myymä, pikkupojat on niiin ihania, ja isosiskot rakastaa niitä hurjasti :heart: . Mun mielestä ainakin on ollut tosi ihanaa saada kokea millaista on olla sekä pienen tytön että pienen pojan äiti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Poika, jee :D

Tiiätkös Myymä, pikkupojat on niiin ihania, ja isosiskot rakastaa niitä hurjasti :heart: . Mun mielestä ainakin on ollut tosi ihanaa saada kokea millaista on olla sekä pienen tytön että pienen pojan äiti :)

Olipas se IHANASTI kirjoitettu ;) SItä kovasti odottaen :) NEiti on ainakin kovin innoissaan kun "sillä vauvalla on pippeli" :D

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Pojalta näyttää.. mutta mä en edelleenkään voi sille mitään että mun mielestä noi 4d-kuvat on jotenkin kammottavia. Alienin näköisiä vauvat niissä... :whistle:

muoks. ai olikin vastauskin jo tullut :D

mä en myöskään menisi tuohon 4D kuvaan jos olisin raskaana. rahan hukkaan heittämistä. elämässä pitää olla jotain jännitystä ja mikä sen ihanampaa kuin odottaa että näkee lapsensa oikeasti. eri asia on jos jotain poikkeavaa ja tuosta olisi apua. Mutta jokainen toki tyylillään. Onnea vaan poika vauvasta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Mä arvasin, mä arvasin!! Ekana (olinko?), saako jotain palkinnoksi? :) :whistle:

No perkale nyt pistit pahan! Jos lähetän oikein lämmintä mieltä? ;) ainiin ja saat ERITTÄIN VIKSUN PALSTALAISEN - pokaalin ;)

Jes, jes, jes!! Kiitos :flower: Onnea muuten tulevasta pojasta :heart: Pojat on ihania, meillä just pikkupojat, 2kpl, nukkuvat :heart:

Yhteistyössä