Josta voitais (tämmöisellä pettämättömällä, kristillisellä mutkatsuoriksi-päättelylläno ei paljoa nykymenosta eroa.![]()
Mietin joskus millaista maailma olisi ilman vapsuja. Olisiko musiikki erilaista, videot erilaisia, ilman synkkiä vivahteita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Josta voitais (tämmöisellä pettämättömällä, kristillisellä mutkatsuoriksi-päättelylläno ei paljoa nykymenosta eroa.![]()
kaikki olis paremmin.Mietin joskus millaista maailma olisi ilman vapsuja ja muita uskovaisia. Olisiko musiikki erilaista, videot erilaisia, ilman synkkiä vivahteita?
Hmm, aistin keljuilua.et tainnut kauheen tarkkaan kattoa mun lainaamaa viestiä.![]()
Juu, eikä kannatakaan antaa minkään uskonnon tai kultin omia jotain Jumalan luomaa eläintä. Meillä on kissa ja rakastan kissoja, mutta en mä nyt ajattele että se on joku egyptiläinen sfinksi tms. Eri asia jos mä rupeaisin mun kissaa kumartelemaan tai kuvittelemaan sille ylimääräisiä voimia.Mua vähän harmittaa kun luin koko ketjua, nytkö alkaa kattoa pöllöjä sillä silmällä et onko jotai pimeetä.. en suostu! Pöllö on luojan luoma eläin niinkun muutkin. Ihan samallalailla harmittaa että homot ja lesbot on omineet sateenkaarta joka on ihana ja kaunis ja symbolinen merkitys alunperin ihan jotain muuta
Mä olen ihan rauhallinen.rauhotu nyt. ei niitä mörköjä jokapaikassa kuitenkaan ole.![]()
entäs sitten, eihän elämä tätä kamalampaa ole vaikka olis maksalaatikon vallassa.Mä olen ihan rauhallinen.Nää on vaan monivuotisia huomioita jotka nyt vaan laitan saman ketjun alle.
Raamattu sanoo sen yhdellä lauseella:"Maailma on pahan vallassa." Olen ajatellut ennen sen tarkoittavan "vain" sotia, murhia, seksiteollisuutta, korruptiota jne, mutta nyt ajattelen se onkin lisäksi taikuuden vallassa.
Uskotko että on persoonallinen paha olemassa, joka on vielä suunnitelmallinen ja aktiivinen?entäs sitten, eihän elämä tätä kamalampaa ole vaikka olis maksalaatikon vallassa.
joo, just vilkasin äsken peiliin ja siellä se oli.Uskotko että on persoonallinen paha olemassa
Ei kelpaa vastaukseksi, mutta muutoin ihan kivaa itsekriittisyyttä.joo, just vilkasin äsken peiliin ja siellä se oli.![]()
en usko on virallinen vastaus.Ei kelpaa vastaukseksi, mutta muutoin ihan kivaa itsekriittisyyttä.![]()
Mutta miksi aikuiset haluavat laittaa noita symboleja leffoihin? Miksi joku rautaneitsyt jossa pöllön kuva? Ei lapselle saa mitään keskiaikaisia kidutusvälineitä näyttää.lapset tuskin ymmärtää pelätä mitään oletettuja symbooleja. jos ei vanhemmat ole valmiiksi pelotellut huuhaatieteillä.
en usko myöskään että kaikki on sinne työnnetty tahallaan ja tarkoituksella.Mutta miksi aikuiset haluavat laittaa noita symboleja leffoihin? Miksi joku rautaneitsyt jossa pöllön kuva? Ei lapselle saa mitään keskiaikaisia kidutusvälineitä näyttää.
Millaisia aikuisia on filmien tekijäporukassa?
Jaa että illuminati-sana on noissa leffoissa vahingossa laitettu? Ei meidän kouluaikoina tuommoista sanaa eksynyt liitutaululle, suomeksikaan käännettynä.en usko myöskään että kaikki on sinne työnnetty tahallaan ja tarkoituksella.
tuo mullekki puolukoita![]()
oli kuulema vaarallinen natsi. eikö se haittaa yhtään ?Walt Disney
mitä se muuten on suomennettuna ?Jaa että illuminati-sana on noissa leffoissa vahingossa laitettu? Ei meidän kouluaikoina tuommoista sanaa eksynyt liitutaululle, suomeksikaan käännettynä.
Huolitko mun pakastimesta vuoden vanhoja puolukoita?en usko myöskään että kaikki on sinne työnnetty tahallaan ja tarkoituksella.
tuo mullekki puolukoita![]()
Sekin vielä. Kiva setä, tulee mieleen joku pervo Ronald McDonald.oli kuulema vaarallinen natsi. eikö se haittaa yhtään ?
hyvinki kelpaa, ei ne vuodessa miksikään mene ja niistä saa hyvää mehua keitettyä.Huolitko mun pakastimesta vuoden vanhoja puolukoita?![]()