Pitää mennä nukkumaan. Mut laitan tämän, Jay-Z:n keikan seinällä oleva muurarimerkki on jo aika lailla selkeännäköinen.Laita lisää näitä. Mielenkiintoisia juttuja.
Kattelin sattumalta lasten yhtä Aku Ankan taskukirjaa, Walt Disneyhän oli vapaamuurari. Se taskukirja on uudempia, mutta siinä on Hessu Hopo faaraona ja pikkuankkoja uhrataan alttarille, jossa on kuitenkin joku pomppuistuin.
Muistaako kukaan 80-luvulta elokuvaa Labyrintti, siinä oli David Bowie ja Jennifer Connelly? Se alkaa kun Jenniferin esittämä teinityttö on obeliskipuutarhassa, jossa lentelee pöllö. Labyrintti tietty on okkultistinen symboli itsessään, mutta ei ole mukava katella tuota vauvaa tuon örkkimönkiäisporukan kanssa:
Bowiehan on kabbalisti. Siis tuo leffa oli ihan mun suosikki, mut nyt katson sitä ihan uudella tavalla.
Sitten katsoin pitkästä aikaa kasarihittiä ja huomasin että siinäkin on symboliikkaa:yksisilmäisyys, demonin kanssa sekstaaminen.
Eli vanha lempparini Self Control, ja tuossa linkissä on vähän tulkintoja.
http://mcmolo.blogspot.fi/2014/09/laura-branigan-self-control.html
https://fi.wikipedia.org/wiki/VapaamuuraritIntresting...
Mut miks noi julkut näyttää niitä merkkejä tuossa?
Ja mitä nää vqpaamuurarit niinkun oikeesti on? Salaseura, mut mitä duunaa?!!
Sivistäkääpä mua, että mistä sen tietää, että tuo on obeliski eikä vaan joku tavan tolppa? Valaistumattomaan silmään näyttävät nääs kovasti samaltaS-ryhmän johto on kuulemma pullollaan vapaamuurareita. Onko ihme että jättimarketit on pyramidilla varustettuja, vielä oikein obeliskin päällä.
Ettet vaan olis pöllö obeliskistaminäpäs olenki muumio pyramidista.
Ja mulla on pöllön muotoinen laukku, tein sen itse, joten tiedän ettei siihen liity 666 juttuja. Sinne mahtuu sisään puhelin, käsirasva, huulirasva, lompakko, pinnejä, meikkejä ja vaikka mitä.
Siinä on joustava hihna jonka tein niin pitkäksi, että mies voi sitä kantaa ettei minulla tule niska kipeäksi. Sillä on myös kolmivarpaiset pehmeät jalat jotka roikkuu rennosti mukana. Ne voi laittaa ristiin, jos pöllö haluaa rukoilla tai se voi myös näyttää keskisormea (kolmesta varpaasta keskimmäinen on järjestyksessä 2. Varvas) ja myös peace-merkin näyttö onnistuu. Halutessaan sillä voi näyttää myös Jeesus-merkin.
Kerran se pöllö myöhästytti minut ja kaverin junasta kun piti tulla Turusta Helsinkiin. Se oli jäänyt istumaan sohvalle ja jouduin sen hakemaan. Siellä se istui vaan, jalat leppoisasti siinä sohvalla pienet siiventyngät levällään. Kotiinpaluu myöhästyi 2 tuntia tämän takia eikä kaverikaan niin tyytyväiseltä näyttänyt. Olen silti senkin jälkeen saanut kutsuja mennä Turkuun kaverille.
No ei se ainakaan mikään tavis-Lions-meininkiä ole, vaikka kuinka joku yrityspomo tykkäisi jostain hyväveli-bileistä niin kuka järkevä aikuinen nyt viittii juoda vuohen verta tms?En muutenkaan ymmärrä, miksi joku viitsii olla vapaamuurariudessa mukana? ja mitä siellä tehdään? Alatasolla olevat ei varmaankaan juuri mistään mitään vielä tiedä, onko niin että mitä ylemmäs menee niin annetaan lisää tietoa ja ikäänkuin vaikeampi päästä eroon porukasta enää koska tietää liian paljon salaisuuksia?
Mä olen aina vähän ajatellutkin että et sä ihan nuori ole.minäpäs olenki muumio pyramidista.
No juu, jos tarkkoja ollaan niin ainakin hän on ollut kovasti kiinnostunut kabbalismista, mutta en tiedä onko hän jäsen ollut, kuten esim. Madonna.MISTÄ TIEDÄT, ETTÄ BOWIE ON KABBALISTI ? Onko hän sanonut niin jossain haastattelussa ? Olen bowie-fani, mutta en ole kuullut mistään tuollaisesta..
No joo, mun veli tykkää tehdä mun lapsille tuota paavin pöllömerkkiä ja on antanut lapsille pöllötaulun, eikä kuitenkaan ole lapsia eksyttävä vapaamuurari.Ja mulla on pöllön muotoinen laukku, tein sen itse, joten tiedän ettei siihen liity 666 juttuja. Sinne mahtuu sisään puhelin, käsirasva, huulirasva, lompakko, pinnejä, meikkejä ja vaikka mitä.
Siinä on joustava hihna jonka tein niin pitkäksi, että mies voi sitä kantaa ettei minulla tule niska kipeäksi. Sillä on myös kolmivarpaiset pehmeät jalat jotka roikkuu rennosti mukana. Ne voi laittaa ristiin, jos pöllö haluaa rukoilla tai se voi myös näyttää keskisormea (kolmesta varpaasta keskimmäinen on järjestyksessä 2. Varvas) ja myös peace-merkin näyttö onnistuu. Halutessaan sillä voi näyttää myös Jeesus-merkin.
Kerran se pöllö myöhästytti minut ja kaverin junasta kun piti tulla Turusta Helsinkiin. Se oli jäänyt istumaan sohvalle ja jouduin sen hakemaan. Siellä se istui vaan, jalat leppoisasti siinä sohvalla pienet siiventyngät levällään. Kotiinpaluu myöhästyi 2 tuntia tämän takia eikä kaverikaan niin tyytyväiseltä näyttänyt. Olen silti senkin jälkeen saanut kutsuja mennä Turkuun kaverille.
Jos ei mahdollisia ihmisuhreja lasketa, niin haluavat vaan koko maailman johdattaa taikuuteen ja saatananpalvontaan.mitäs pahaa nuo muurarit on nyt tehny. en jaksa koko ketjua selata asian selvittämiksksi.
no ei paljoa nykymenosta eroa.Jos ei mahdollisia ihmisuhreja lasketa, niin haluavat vaan koko maailman johdattaa taikuuteen ja saatananpalvontaan.