V
"vieras"
Vieras
Jotenkin sappeni kiehahti kun luin näitä vastauksia.
Oletteko koskaan ajatelleet, että vastaukset eivät välttämättä ole totuus. Mikään ei ole niin hirveää kuin jatkuvat kyselyt "Milloin teille tulee lapsia?", siis niitä lapsiahan saadaan jos saadaan, jotkut voivat päätyä lapsettomaan elämään esim. perheessä esiintyvien perinnöllisten sairauksien takia yms. mutta silti helpommalla monesti pääsee kun sanoo haluavansa luoda uraa, matkustella kuin käydä selittelemään taustoja.
Yksikään tuntemani lapseton pariskunta ei halveksu lapsellisia, ei mieti heidän ratkaisujaan yms. rakastavat lapsia, mutta syystä tai toisesta eivät halua omia biologiasia lapsia, eikä se tee heistä yhtään vähemmän rakkaampaa.
Ja minä myönnän lapsellisena ihmisenä olevani toisinaan kateellinen lapsettomien ihmisten mahdollisuuteen tehdä ja mennä ilman suurempia suunnitelmia.
Oletteko koskaan ajatelleet, että vastaukset eivät välttämättä ole totuus. Mikään ei ole niin hirveää kuin jatkuvat kyselyt "Milloin teille tulee lapsia?", siis niitä lapsiahan saadaan jos saadaan, jotkut voivat päätyä lapsettomaan elämään esim. perheessä esiintyvien perinnöllisten sairauksien takia yms. mutta silti helpommalla monesti pääsee kun sanoo haluavansa luoda uraa, matkustella kuin käydä selittelemään taustoja.
Yksikään tuntemani lapseton pariskunta ei halveksu lapsellisia, ei mieti heidän ratkaisujaan yms. rakastavat lapsia, mutta syystä tai toisesta eivät halua omia biologiasia lapsia, eikä se tee heistä yhtään vähemmän rakkaampaa.
Ja minä myönnän lapsellisena ihmisenä olevani toisinaan kateellinen lapsettomien ihmisten mahdollisuuteen tehdä ja mennä ilman suurempia suunnitelmia.