Vantaan Koivukylä??

kokemusta
Jos vaan mitä muuta paikkaa löydät, niin mieluummin muualta. Työttömyys ja sosiaaliset ongelmat asuvat erityisesti Rasinkadun korkeissa kerrostaloissa, useampikin tuntemani periaatteessa ihan fiksu kaveri on ryhtynyt narkiksi ja menettänyt elämänhallintansa ahdistavassa ympäristössä. Radan länsipuoli lienee rauhallisempaa ja perheystävällisempää. Käy kävelemässä ja tee omat johtopäätöksesi...
 
vieras
en kyllä enään haluaisi asua siellä.oli nimittäin aika levoton paikka ei ainakaan mun mielestä sovi kovin hyvin lapsiperheille.tosin siintä on jo yli 8 vuotta siintä kun asuin siellä mutta tuskin paikka on siintä hirveästi ainakaan parantunut...
 
PahaSilmä
Me asutaan täällä! :wave: :attn: Jeah!
Täällä on kyllä paljon spurguja ja semmoisia, mutta ei se minua haittaa. Meidän pihapiiri on rauhallinen ja asutaan ihan lähellä sitä taloa, missä asuin, kun olin ihan pieni. tää on mulle niin tuttu paikka, että nyt kun muutettiin tänne, niin ensimmäistä kertaa 8 vuoteen tunsin, että olen kotona.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vierastelija:
levoton mesta, paljon ulkomaalaistaustaisia ja vuokra-asuntoja - aikoinaan siellä liikkunut kun tuttava asui siellä jonkun aikaa
Mitä kauheeta niissä ulkomaalaisissa muka on? :eek: Ei ne mitään häiriköi. Ihmiset täällä sitäpaitsi hymyilee mulle.
 
En ite asu mut mummilassa käydään useinkin. Radan s-marketin puoli on rauhallisempaa joten siitä ei itellä pahaa sanottavaa. Ja niinkun ite viime yönä sain huomata niin ei ne vaarat kato paikkaa ja aikaa kun sai aamuyöllä lähtee tulipalon takia/savun hajun takia evakkoon.
 
Ihan aseman viereen en muuttais. Toisaalta, en muuttais mihinkään paikkaan radan viereen. Teinivuosina rälläsin siellä joskus, mut se oli just siinä ihan aseman vieressä. Ilmeisesti just se toinen puoli on ihan rauhallinen, ja kai sieltä pientaloasutustakin löytyy josta en sano mitään pahaa kun en sitä ole keltään kuullu :)
 
Radan varsi kai on yleensäkin levotonta , mutta niinkuin joku jo sanoikin että jos katsoo missä liikkuu ja mihin aikaan niin kai täällä Härmän perukoilla on vielä aika turvallista verrattuna moneen muuhun paikkaan. Koivukylä näyttää junan ikkunasta katsottuna aika vitaaliselta lähiöltä, melkein samanlaiselta kuin se jossa itsekin asun.
En tajua miksi jengi pelkää ulkomaalaisia noissa lähiöissä, veikkaan että he eivät ole se suurin ongelma...
 
Me asuttiin vähän(huom vähän) aikaa siinä ihan Peijaksen vieressä. Seinänaapurina oli paikallinen diileri ja alakerrassa asusteli epäilty pedofiili perheineen(kaksi tyttölasta). Samasta yhtiöstä löytyi myös 'auton varaosiin' perehtynyt henkilö, kun meille tuli vieraita, lähti autosta peilejä ja muuta sälää. :headwall:
Rattaat hävisivät, pyörä vietiin ja varastoon murtauduttiin noin kolme kertaa puolessa vuodessa.
 

Yhteistyössä