Vantaalla odottajia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missy1985
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Missy1985

Jäsen
28.12.2011
154
0
16
Hei!
Oon 26v. naimisissa ihanan miehen kanssa, 4v. poika löytyy ja nyt raskaana 17+6 ois mukava löytää muita jakamaan ajatuksia jotka asuis myös Vantaalla tai lähiympäristössä.
Juttuseuraa ihan netissä tai
jospa vaikka sais päiväkahvittelu ja leikkiseuraa sitten kun pieni syntyy..? (nyt ku saan kävellä vaa rajoitetusti)

Missy 17+6

Viimeksi muokattu:
Moikka:)

Juuri muutettiin Vantaalta Järvenpäähän, mutta eipä tuo kauheesti haittaa kun on auto käytössä ja pääsee liikkumaan. Missä päin Vantaata asutte? Olisi mukava saada uusia äiti tuttavuuksia kun jää kotiin.

Olen 29-vuotias ja minulla on aviomiehen lisäksi 2.5 vuotias poika "todellinen uhmapaketti". Nyt meille on tulossa toinen ja raskausviikkoja on kertynyt 19+0. La on kesäkuussa. Miten on raskaus sujunut? Mä olen vielä töissä ja pitäisi jäädä aitiyslomalle toukokuun alussa, jos kaikki menee hyvin siihen asti.

Sini

• Tykkää
Reactions: Missy1985
Hei!

Vihdoin tänneki joku vastannu. Eipä tuo matka eikä mikään! Täältäki auto löytyy ja äitini asuu Ohkolassa, elikkä aikas lähellä Järvenpäätä kuiteski. =) Aluetta sielt en nii hyvin tunne, vaik oon toki käynny muutaman kerranki sielläpäin.

Täällä LA on myös kesäkuussa, tällä hetkellä 19+6 kasassa. Tuol kesäkuun kärpäsis käyny ain avautuu myös. :D

Raskaudesta voin nyt kertoa vähä että mulla työt kielletty äitiyslomaan saakka. Kohdunkaulan heikkouden vuoksi laittoivat tukiompeleen ja ainaskin toistaseks ongelmia ei ole ilmennyt tässä vaiheessa kuten aiemmin. Esikoiseni(poika) on syntynyt rv. 25, vuonna-07 ja voi oikein hyvin. Nykyisen mieheni kanssa tuli keskenmeno rv.21 aiemmin tänä vuonna ja siitä johtuen tämä kaikki.

Mut se siit negatiivisuudesta, iteki just ajattelin et sitku jään äippälomalle ni ois kiva saaha muita äiti tuttavuuksia. :) Ja kiva että meiän ajat on noin lähekkäin.
Kohta ollaan tämän mun ihanan mieheni kanssa oltu naimisissa vuoden. :heart:

Mites siellä raskaus on sujunut?

Susa

Yhteistyössä