E
En osaa näitä juttuja
Vieras
Olen tapaillut vajaa pari kk ajan miestä, joka on ollut sinkkuna lastensa kanssa useita vuosia. Kuten minäkin. Emme tavanneet tositarkoituksella toisiamme, mutta ihastuimme ja.. siitä se sitten lähti. Heti alussa tuli ilmi, ettei kummallakaan ole kiinnostusta säätää muitten kanssa. Olemme olleet päivittäin yhteyksissä. Itsellänikin kesti hetken aikaa tottua siihen - tuntui ihanalta, mutta melkein joka päivä odotin, että enää se ei ota yhteyttä. Kumpikaan meistä ei ole vuosien aikana tapaillut oikein ketään, molemmilla on ollut jotain pikkujuttuja vaan eli kummankin tapailuennätykset on tässä ajassa jo rikottu.
Olen ollut todella kärsivällinen. Arjen puolesta sopisimme hyvin yhteen, kun molemmilla on omat menonsa eikä kumpikaan tarvitse toista kannattalemaan arjen sujumista, vaikka sitä yhdessä elettäisiinkin. Pelkään vaan, että kohta hän toteaakin, ettei tästä mitään vakavaa tule, ettei hänen tunteensa muutukaan ihastumisesta mihinkään. Hän on kysellyt minulta, mitä ajattelen hänestä, mitä haaveilen hänestä ja toivonut, että ottaisin tilanteesta hänen kanssaan selvää.. Kuulostaa tietysti hyvältä. Onko kellään kokemuksia tällaisen tilanteen etenemisestä?
Olen ollut todella kärsivällinen. Arjen puolesta sopisimme hyvin yhteen, kun molemmilla on omat menonsa eikä kumpikaan tarvitse toista kannattalemaan arjen sujumista, vaikka sitä yhdessä elettäisiinkin. Pelkään vaan, että kohta hän toteaakin, ettei tästä mitään vakavaa tule, ettei hänen tunteensa muutukaan ihastumisesta mihinkään. Hän on kysellyt minulta, mitä ajattelen hänestä, mitä haaveilen hänestä ja toivonut, että ottaisin tilanteesta hänen kanssaan selvää.. Kuulostaa tietysti hyvältä. Onko kellään kokemuksia tällaisen tilanteen etenemisestä?