Onnistuuko parisuhde ihmisen kanssa, kun alussa ei ollut sitä kipinää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ollut koskaan ns. jalat vetelinä, sukat ei pyörineet kun suudeltiin, toisinaan häpesin jopa hänen ulkonäköään enkä kehdannut esitellä häntä ystävilleni. Alettiin seurustella kuitenkin, tykkäsin hänestä kyllä, mutta ei ole koskaan ollut sitä tunnetta, että tämä on se oikea. Tykästyin, lievästi ihastuin ja ajan kanssa olen oppinut rakastamaan häntä. Mutta välillä tuntuu, että tätäkö tämä onkin? Joskus ikävä iskee ja kaipaan häntä ja rakastan valtavasti, meillä on fyysistä läheisyyttä runsaasti. Välillä taas mietin ja kateellisena seuraan muita, kuinka heillä välitetään toisesta ja autetaan toista ja toimitaan hyvässä yhteisymmärryksessä. Meillä välitetään toisesta kyllä, mutta mies on sen tyyppinen, ettei osaa empaattisesti ajatella kenestäkään, eikä auta pienissä arjen askareissa.

Esim tänään olin unohtanut hammasharjakoneeni vessaan lavuaarin reunalle, mies kiukutteli asiasta, kuinka minä aina unohdan ja sotken kaiken. Vaikka olisi vain voinut nostaa hammasharjan ylös kaappiin ja kaikki olisi taas hyvin.

Vai kokeeko tälläisiä tunteita kaikki parisuhteessa elävät, nekin, joilla alku on ollut todellista rakkauden huumaa ja liekitystä?

Minusta kuulostaa surkealta, jos ei alussa kehtaa edes esitellä poikaystäväänsä kenellekään. :( Sellainen mies pitäisi suosiolla jättää jollekin sellaiselle, jonka itsetunto kestäisi esitellä vaikka olisi Uuno Turhapuron näköinen... :xmas: Mies on varmaan aika turhautunut ja katkeroitunut, jos on huomannut, että häpeät häntä. Jos kuitenkin on ollut saman ihmisen kanssa jo pitkään, niin miksi ei yrittäisi saada suhdetta vielä toimimaan?

no useasti olen huomannut että se rakkauden huumakin on hyvin katoavaista ja jopa pettävää :whistle:
te elätte arkea ja arjessa rakastaminen on kaikkein tärkeintä ainakin omasta mielestäni.

No joo, minulle tuli just mieheltä, josta voisi sanoa vähän samantyyppistä: Tykkään kyllä, ehkä jollain lailla eka treffeillä ihastuin, pari ihan mukavaa päivää ollaan yhdessä vietetty... vähän halailtu ja kädestä pidetty, enkä edes halua mitään muuta hänen kanssaan. Tästäkö pitäisi suhde aloittaa???

Ei vain oikein kiinnosta minua.

En pidä siitä, että mies arvostelee muita esim. työasioista puhuttaessa, pitää montaa minulle tärkeää asiaa "tyhmänä", antoi minulle ohjeita kun ajoin autoa moottoritiellä (olen ajanut paljon!!!), tuntuu tietävän monista asioista paljon ja enemmän kuin ihmiset yleensä, on vähän kummallisen näköinen, sen koti oli kuin vanhan papan jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No joo, minulle tuli just mieheltä, josta voisi sanoa vähän samantyyppistä: Tykkään kyllä, ehkä jollain lailla eka treffeillä ihastuin, pari ihan mukavaa päivää ollaan yhdessä vietetty... vähän halailtu ja kädestä pidetty, enkä edes halua mitään muuta hänen kanssaan. Tästäkö pitäisi suhde aloittaa???

Ei vain oikein kiinnosta minua.

En pidä siitä, että mies arvostelee muita esim. työasioista puhuttaessa, pitää montaa minulle tärkeää asiaa "tyhmänä", antoi minulle ohjeita kun ajoin autoa moottoritiellä (olen ajanut paljon!!!), tuntuu tietävän monista asioista paljon ja enemmän kuin ihmiset yleensä, on vähän kummallisen näköinen, sen koti oli kuin vanhan papan jne.

Uuupss: tuli just VIESTI mieheltä, josta...

Yhteistyössä