H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kyllä tuosta vuosien prosessi on tulossa. meillä oli ihan samankaltainen tilanne ja sen 30 päivän jälkeen meidän pakotettiin suostumaan sijoitukseen, jos ei oltais suostuttu niin olis mennyt oikeuteen ja kyllä sossu olis sen saanut puhuttua puolelleen. nyt olen jo eronnut tuosta miehestä ja saanut elämäni kuntoon mutta edelleen taistelen että saisin lapset takaisin. viime kesäkuussa lähtivät ja nyt on prosessi menossa jossa tarkkaillaan minun ja nykyisen mieheni elämää. tsemppiä sinulle!
olen oikeusavustajan kanssa vetänyt jo asiaa oikeuteen, mutta ei sekään ole päivässä ratkaistu![]()
Ap ja miehensä joutui putkaan yöksi, yksinkö se lapsi olisi pitänyt jättää kotiin? Jos ap:lla ei ole pokkaa herättää ketään, joka voisi ottaa lapsen yöksi luokseen, niin syyttömiä ne sossut/poliisit siihen on.
Alkuperäinen kirjoittaja Päsmäri??;26043162:Ja sinähän tämän tiedät onko ollut???
kyllä tuosta vuosien prosessi on tulossa. meillä oli ihan samankaltainen tilanne ja sen 30 päivän jälkeen meidän pakotettiin suostumaan sijoitukseen, jos ei oltais suostuttu niin olis mennyt oikeuteen ja kyllä sossu olis sen saanut puhuttua puolelleen. nyt olen jo eronnut tuosta miehestä ja saanut elämäni kuntoon mutta edelleen taistelen että saisin lapset takaisin. viime kesäkuussa lähtivät ja nyt on prosessi menossa jossa tarkkaillaan minun ja nykyisen mieheni elämää. tsemppiä sinulle!
Sii what? Lapset lähti viime kesäkuussa ja olet ehtinyt jo eroamaan ja hommaamaan uuden äijän saman katon alle?