no kannattaisko ite viedä asia oikeuteen? voisit saada lapset kotiin. nimittäin sossuhan rikkoo ls-lakia kun ei oo purkanut huostaanottoa heti kun huostaanoton syy on poistunut! laki sanoo että pitää pyrkiä yhdistämään perhe!kyllä tuosta vuosien prosessi on tulossa. meillä oli ihan samankaltainen tilanne ja sen 30 päivän jälkeen meidän pakotettiin suostumaan sijoitukseen, jos ei oltais suostuttu niin olis mennyt oikeuteen ja kyllä sossu olis sen saanut puhuttua puolelleen. nyt olen jo eronnut tuosta miehestä ja saanut elämäni kuntoon mutta edelleen taistelen että saisin lapset takaisin. viime kesäkuussa lähtivät ja nyt on prosessi menossa jossa tarkkaillaan minun ja nykyisen mieheni elämää. tsemppiä sinulle!
ei. Tutulla meni 1vuosi että sai lapset takas oikeuden kautta(oli siis alunperinkin täysin aiheeton huostaanotto)olen oikeusavustajan kanssa vetänyt jo asiaa oikeuteen, mutta ei sekään ole päivässä ratkaistu
no putkassa ei varmaan olla ku maks se 1yö.. mut mä veikkaan sosiaaliviranomaiset tuntien että ei ne haluu koskaan palauttaa lasta takaisin.Ap ja miehensä joutui putkaan yöksi, yksinkö se lapsi olisi pitänyt jättää kotiin? Jos ap:lla ei ole pokkaa herättää ketään, joka voisi ottaa lapsen yöksi luokseen, niin syyttömiä ne sossut/poliisit siihen on.
No haloo.Alkuperäinen kirjoittaja Päsmäri??;26043162:Ja sinähän tämän tiedät onko ollut???
En halua olla ilon pilaaja, mutta välttämättä siellä sossussa / oikeudessa ei anna hyvää kuvaa sekään, että olet jo uuden miehen kanssa. Tämä ei välttämättä vaikuta aisaan, mutta voi myös antaa sellaisen kuvan, että et osaa olla yksin, jos erostakin on vajaa vuosi ja jo nyt uuden meihen kanssa lapsia havittelet kotia.kyllä tuosta vuosien prosessi on tulossa. meillä oli ihan samankaltainen tilanne ja sen 30 päivän jälkeen meidän pakotettiin suostumaan sijoitukseen, jos ei oltais suostuttu niin olis mennyt oikeuteen ja kyllä sossu olis sen saanut puhuttua puolelleen. nyt olen jo eronnut tuosta miehestä ja saanut elämäni kuntoon mutta edelleen taistelen että saisin lapset takaisin. viime kesäkuussa lähtivät ja nyt on prosessi menossa jossa tarkkaillaan minun ja nykyisen mieheni elämää. tsemppiä sinulle!
Sii what? Lapset lähti viime kesäkuussa ja olet ehtinyt jo eroamaan ja hommaamaan uuden äijän saman katon alle?kyllä tuosta vuosien prosessi on tulossa. meillä oli ihan samankaltainen tilanne ja sen 30 päivän jälkeen meidän pakotettiin suostumaan sijoitukseen, jos ei oltais suostuttu niin olis mennyt oikeuteen ja kyllä sossu olis sen saanut puhuttua puolelleen. nyt olen jo eronnut tuosta miehestä ja saanut elämäni kuntoon mutta edelleen taistelen että saisin lapset takaisin. viime kesäkuussa lähtivät ja nyt on prosessi menossa jossa tarkkaillaan minun ja nykyisen mieheni elämää. tsemppiä sinulle!
jep näin teinSii what? Lapset lähti viime kesäkuussa ja olet ehtinyt jo eroamaan ja hommaamaan uuden äijän saman katon alle?