vanhempainraha viimesen 6kk työn perusteella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli jos olen ollut töissä tasan viikkoa ennen kuin jään äitiyslomalle niin saanko silloin korotettua vanhempain rahaa (vai mikä sen virallinen nimi olikaan?)? Entäs jos jään äitiyslomalle kun olen ollut työssä 5kk niin mites sitten? Eli jos jäisi varhennetulle äippälomalle jo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli jos olen ollut töissä tasan viikkoa ennen kuin jään äitiyslomalle niin saanko silloin korotettua vanhempain rahaa (vai mikä sen virallinen nimi olikaan?)? Entäs jos jään äitiyslomalle kun olen ollut työssä 5kk niin mites sitten? Eli jos jäisi varhennetulle äippälomalle jo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli jos olen ollut töissä 6kk tasan viikkoa ennen kuin jään äitiyslomalle niin saanko silloin korotettua vanhempain rahaa (vai mikä sen virallinen nimi olikaan?)? Entäs jos jään äitiyslomalle kun olen ollut työssä 5kk niin mites sitten? Eli jos jäisi varhennetulle äippälomalle jo..

Sori ekasta lauseesta jäi puuttumaan yksi sana kokonaan, korjasin sen tohon. :D

Sen mukaan tulee rahat, kumpiko on kannattavampi. Eli viimeisten 6 kuukauden mukaan tai edellisen vahvistetun verotuksen. Itse ainakin kirjoitin siihen hakemukseen Kelalle, että laskevat siellä kumpi on parempi.

Yhteistyössä