vanhemmat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
onko kokemuksia vanhemmista joiden mielestä oma lapsi ei tee koskaan mitään väärin,mutta jos heidän lastaan komennetaan niin sitä ei hyväksytä.Ajatellaan näin vaikka että ko.lapsi lyö potkii sotkee toisten leikit ni se on ihan ok koska hän on vain väsynyt!?Näin ei siis todellakaan ole.Lapsesta huomaa että tekee sen ilkeyttään.Eli kattelee ensin ympärilleen että näkeekö kukaan ja sit potkasee lyö tai rikkoo jotain.

Kyllä on ja vielä hyvä ystäväni kyseessä. Ihan hirveää leikkiä heidän kanssaan sillä aina minun poikani tekee kaikkea pahaa mutta heidän kullannuppunsa ei edes osaa tehdä pahaa. Itse olen aina komentanut sekä omaani että muiden sen mukaan kuka on pahanteossa ollut. Poikani oikein pelkää kyseistä tätiä eikä halua mennä heille leikkimään eikä hoitoon sillä tietää että saa aina kaiken syyn niskoilleen. Heidän lapsensa tekee niin, että leikkii muiden kanssa esim. traktoreilla ja jos hän haluaa jonkun toisen traktorin niin huutaa että mennään keinumaan ja kun toiset lähtevät niin hän juokseekin takaisin traktorileikkiin ja nappaa haluamansa lelun ja huutaa muille et en mä keinukaan. Ja toinen tapa napata lelut muilta on se että jos toinen lähtee esim äidin luo niistämään nenää ja jättää leulun siksi aikaa odottamaan niin tämä poika nappaa sen ja lähtee juoksemaan karkuun. Oma lapeni on ilmeisesti havainnut aina menettävänsä lelut ja haluaakin aina ottaa omat lelut mukaan ja varmistelee että saahan itse leikkiä omilla leluillaan.

Yhteistyössä