Vanhemmat miehet

• Viestiketjun aloittaja Lootuksenkukka
  • Ensimmäinen viesti
sohvis
Älkääs te nuoret naiset alkako meitä pitämään pilkkananne.Siis meitä vanhoja miehiä.Mitä iloa meistä on pisemmän päälle?Intensiivisen seksin aikana pumppu räjähtää.Siinä olette huuli pyöreänä,mikä sille nyt tuli.Entäs vanha nainen?Olen kuuskymppiä.En halua vanhaa naista.Ei voi olla totta,olen noin iäkäs.Kylläkai se pitää kutinsa.uskottava on.Älkää ottako vanhaa,paitsi jos rahaa on perstasku täynnä ja saa siitä hyödyn.Silloin,niin,en tiedä.

Zaida
Moikka, itse olen reilu parikymppinen ja myoskin vahan vanhemma miehet kiinnostaa seksuaalisesti, mutta _ei_ sentaan isani ikaiset. Mutta sellainen 40kymppinen mies, komea, itsevarma, mukava, menestynyt, kokenut, sellaisen kanssa seksi olisi niin uskomattoman ihanaa kokea...

Ajatelkaa tytot milta tuntuisi olla miehen kanssa joka on jo oppinut tuntemaan naiseutta niin hyvin, tietaa mita tekee ja mista siina on henkisestikin kyse, etta itsekin vapautuu kaikista mahd jannitteista ja saa olla se ihana kukkanen jota tama mies paasee p*******n, en voi sanoin kuvailla miten kiihottavaa, tulisin varmaan jo ensikosketuksesta! mmmhhh!!

older man 42
Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:
Moikka, itse olen reilu parikymppinen ja myoskin vahan vanhemma miehet kiinnostaa seksuaalisesti, mutta _ei_ sentaan isani ikaiset. Mutta sellainen 40kymppinen mies, komea, itsevarma, mukava, menestynyt, kokenut, sellaisen kanssa seksi olisi niin uskomattoman ihanaa kokea...

Ajatelkaa tytot milta tuntuisi olla miehen kanssa joka on jo oppinut tuntemaan naiseutta niin hyvin, tietaa mita tekee ja mista siina on henkisestikin kyse, etta itsekin vapautuu kaikista mahd jannitteista ja saa olla se ihana kukkanen jota tama mies paasee p*******n, en voi sanoin kuvailla miten kiihottavaa, tulisin varmaan jo ensikosketuksesta! mmmhhh!!

Nyt itsetunto on korkealla! Olen kuin sinun fantasiasi :)

Olen kyllä huomannut matkan varrella että asia on juuri noin. Nuoremmat naiset ovat kiinnostuneita, mutta koskaan en ole uskaltanut astua sitä askelta että olisin heidän kanssaan sänkyyn asti mennyt. Jospa joskus sitten :)

sohvis
Nelikymppinen mies on parhaillaan.Kyllä parikymppinen nainen saa kunnon kiksit.Samoin neljä viiskymppiset naiset.Siitä vanhemmat alkavat olla ,ei kaikki kuiteskaan.Aira Samulin,kasikymppinen,edelleenkin ,seksikäs ja tyylikäs nainen.Olis mielenkiintoista hänen kaaaa sekstailla.

Zaida
Eh, miksi et muka ole "uskaltanut ottaa tuota askelta"? Mika ihme siina pelottaa?

Et ihan olisikaan se fantasiani mies, jos sinua lahinna pelottaisi panna minua!

(ellei sitte ollut vaimosta ja uskollisuudesta kyse, sitten eri juttu...)

Lähes 40

Todellakin, kiinnostaa tuollainen nuori nainen myös "vanhempaa" miestäkin. Mielelläni p*****n sinua.

Zaida
Haluaistko panna juuri nyt... Pimppi oli aamulla turvoksissa, ja klitoriksessa oli painetta... Suloinen kimmoisa kumpu... Olen viela valkoisessa yopaidassani, ja pikku shortseissa... Nussisit oikein kunnolla jooko, ala kysele turhia! inhoan epavarmoja pikkupoikia!

sohvis
Zsaida.kyllä panisin pimppisi vielä enemmän turvoksiin.Naista haluan 25h/vrk.Minusta tullut luuseri,siksi ruikutan.Pitäs ottaa se askel.Mites sitten jos ei tykätäkkään toisistamme?Hiukan hankala tilanne.En halua loukata toista.Sama jos hän ilmaisee ettei halua kanssani.Riskaabelia hommaa.

Lähes 40
Haluaistko panna juuri nyt... Pimppi oli aamulla turvoksissa, ja klitoriksessa oli painetta... Suloinen kimmoisa kumpu... Olen viela valkoisessa yopaidassani, ja pikku shortseissa... Nussisit oikein kunnolla jooko, ala kysele turhia! inhoan epavarmoja pikkupoikia!
En minä kysele kun haluan, vaan otan.

sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Lähes 40:
En minä kysele kun haluan, vaan otan.
Rohkea saa parhaat palat.Luusereille jää jämät.Jos sitäkään.

Older man 42
Eh, miksi et muka ole "uskaltanut ottaa tuota askelta"? Mika ihme siina pelottaa?

Et ihan olisikaan se fantasiani mies, jos sinua lahinna pelottaisi panna minua!

(ellei sitte ollut vaimosta ja uskollisuudesta kyse, sitten eri juttu...)
Kyse on juuri uskollisuudesta vaimoani kohtaan :)

Older man 42
Ole vaan uskollinen vaimollesi, paljon parempi niin. :))

En ymmarra pikkuh*****a jotka metsastavat naimisissa olevia miehia, he ovat arvottomia ja sairaita n****a.
Ei saa tuomita noin jyrkästi. Kyllähän mies voi sanoa ei, ja jos ei sano ei niin tarpeeseenhan se pano menee :)

Liisa_

En ymmarra pikkuh*****a jotka metsastavat naimisissa olevia miehia, he ovat arvottomia ja sairaita n****a.
Kun luet vastauksesi tarkemmin, huomaat itsekin, mitä kirjoitit

Liisa_
Alkuperäinen kirjoittaja Older man 42:

Ei saa tuomita noin jyrkästi. Kyllähän mies voi sanoa ei, ja jos ei sano ei niin tarpeeseenhan se pano menee :)
Mutta omalle kohdalleni ei ole sattunut.

Yhteistyössä