Lootuksenkukka
Jotenkin ne vaan kiehtoo. Olen fantasioinut sellaisesta 30-40 vuotta vanhemmasta. Jotenkin se kokeneisuus tuntuu jännittävältä! Entäs te muut naiset?
Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:Moikka, itse olen reilu parikymppinen ja myoskin vahan vanhemma miehet kiinnostaa seksuaalisesti, mutta _ei_ sentaan isani ikaiset. Mutta sellainen 40kymppinen mies, komea, itsevarma, mukava, menestynyt, kokenut, sellaisen kanssa seksi olisi niin uskomattoman ihanaa kokea...
Ajatelkaa tytot milta tuntuisi olla miehen kanssa joka on jo oppinut tuntemaan naiseutta niin hyvin, tietaa mita tekee ja mista siina on henkisestikin kyse, etta itsekin vapautuu kaikista mahd jannitteista ja saa olla se ihana kukkanen jota tama mies paasee p*******n, en voi sanoin kuvailla miten kiihottavaa, tulisin varmaan jo ensikosketuksesta! mmmhhh!!
Todellakin, kiinnostaa tuollainen nuori nainen myös "vanhempaa" miestäkin. Mielelläni p*****n sinua.Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:Moikka, itse olen reilu parikymppinen ja myoskin vahan vanhemma miehet kiinnostaa seksuaalisesti, mutta _ei_ sentaan isani ikaiset. Mutta sellainen 40kymppinen mies, komea, itsevarma, mukava, menestynyt, kokenut, sellaisen kanssa seksi olisi niin uskomattoman ihanaa kokea...
Ajatelkaa tytot milta tuntuisi olla miehen kanssa joka on jo oppinut tuntemaan naiseutta niin hyvin, tietaa mita tekee ja mista siina on henkisestikin kyse, etta itsekin vapautuu kaikista mahd jannitteista ja saa olla se ihana kukkanen jota tama mies paasee p*******n, en voi sanoin kuvailla miten kiihottavaa, tulisin varmaan jo ensikosketuksesta! mmmhhh!!
En minä kysele kun haluan, vaan otan.Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:Haluaistko panna juuri nyt... Pimppi oli aamulla turvoksissa, ja klitoriksessa oli painetta... Suloinen kimmoisa kumpu... Olen viela valkoisessa yopaidassani, ja pikku shortseissa... Nussisit oikein kunnolla jooko, ala kysele turhia! inhoan epavarmoja pikkupoikia!
Rohkea saa parhaat palat.Luusereille jää jämät.Jos sitäkään.Alkuperäinen kirjoittaja Lähes 40:En minä kysele kun haluan, vaan otan.Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:Haluaistko panna juuri nyt... Pimppi oli aamulla turvoksissa, ja klitoriksessa oli painetta... Suloinen kimmoisa kumpu... Olen viela valkoisessa yopaidassani, ja pikku shortseissa... Nussisit oikein kunnolla jooko, ala kysele turhia! inhoan epavarmoja pikkupoikia!
Kyse on juuri uskollisuudesta vaimoani kohtaanAlkuperäinen kirjoittaja Zaida:Eh, miksi et muka ole "uskaltanut ottaa tuota askelta"? Mika ihme siina pelottaa?
Et ihan olisikaan se fantasiani mies, jos sinua lahinna pelottaisi panna minua!
(ellei sitte ollut vaimosta ja uskollisuudesta kyse, sitten eri juttu...)
Missä sitä pääsee kokeilemaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Liisa_:Tavannut yhtää vanhempaa miestä, joka ei olisi nauttinut kuumasta suukistani vasten tahtoaan esim. autossaan
Ei saa tuomita noin jyrkästi. Kyllähän mies voi sanoa ei, ja jos ei sano ei niin tarpeeseenhan se pano meneeAlkuperäinen kirjoittaja Zaida:Ole vaan uskollinen vaimollesi, paljon parempi niin. )
En ymmarra pikkuh*****a jotka metsastavat naimisissa olevia miehia, he ovat arvottomia ja sairaita n****a.
Kun luet vastauksesi tarkemmin, huomaat itsekin, mitä kirjoititAlkuperäinen kirjoittaja Zaida:Ole vaan uskollinen vaimollesi, paljon parempi niin. )
En ymmarra pikkuh*****a jotka metsastavat naimisissa olevia miehia, he ovat arvottomia ja sairaita n****a.
Mutta omalle kohdalleni ei ole sattunut.Alkuperäinen kirjoittaja Older man 42:Ei saa tuomita noin jyrkästi. Kyllähän mies voi sanoa ei, ja jos ei sano ei niin tarpeeseenhan se pano meneeAlkuperäinen kirjoittaja Zaida:Ole vaan uskollinen vaimollesi, paljon parempi niin. )
Millä oksalla se kiusaus istuu...tai minkä oksan päälle istuuAlkuperäinen kirjoittaja Older man 42:Jospa joskus olet se vastapuoli niin minäkin kokeilisin.
Niinpä. Kiusaus jos istuu jo oksalla niin silloin kiusaus on vienyt voiton! Ja molemmilla on hyvä olla.Alkuperäinen kirjoittaja Liisa_:Millä oksalla se kiusaus istuu...tai minkä oksan päälle istuuAlkuperäinen kirjoittaja Older man 42:Jospa joskus olet se vastapuoli niin minäkin kokeilisin.