Alkuperäinen kirjoittaja Liisa_:
Pullein pussukoin ei ole terveellistä ajaa edes pyörällä
Tästä tuli mieleen kesäinen pyöräretki......Olin pyöräilemässä naisystävän kanssa, hän oli hyvä pitkä aikainen tuttu, mutta seksiä hänen kanssa en ollut harrastanut.
Oli lämmin kesäpäivä, ajelimme uikkarit päällä. Naisella bikinit ja minulla uikkarit. Aurinko paistoi lämpimästi, tuli suojaisa metsä lampi. Istuimme ruohikolla, hiki oli tullut pyöräillessä. Katselin kaverini muotoja, kun hän oli pitkällään ruohikolla. Tunsin kuinka minulla tuli erektio, kaverini huomasi ja sanoi mennäänkö uimaan.....Kävimme uimassa ja tulimme kuivattelemään rannalle. Hän riisui bikinin yläosan pois ja sanoi riisutaan housutkin niin kuivuu nopeammin. Penikseni oli täydessä erektiossa, istuimme ruohikolle......Hän katsoi penistäni ja sanoi tämän tarvitsevan helpotusta.....Suutelimme kiihkeästi, hän otti penikseni suuhunsa, nuolin hänen klitoristaan. Rakastelimme kiihkeästi auringon lämmössä.......Tämän jälkeen kävimme vielä uimassa ja peseytymässä.......
Jatkoimme pyöräilyä tyyyväisinä kotiin!
Pyöräily on kiihottavaa niin naiselle kuin miehelle. Katselin jo matkalla kuinka kaverini pylly pyöri satulassa lupaavasti. Hän kertoi kun olimme ranalla, että hänellä teki kauheasti mieli. Hän rohkaisi mielensä, kun huomasi minulla uikkarien läpi erektion.