Vanhemmat miehet

• Viestiketjun aloittaja Lootuksenkukka
  • Ensimmäinen viesti
Liisa_
Alkuperäinen kirjoittaja Older man 42:
Alkuperäinen kirjoittaja Zaida:
Eh, miksi et muka ole "uskaltanut ottaa tuota askelta"? Mika ihme siina pelottaa?

Et ihan olisikaan se fantasiani mies, jos sinua lahinna pelottaisi panna minua!

(ellei sitte ollut vaimosta ja uskollisuudesta kyse, sitten eri juttu...)
Kyse on juuri uskollisuudesta vaimoani kohtaan :)
:))

Zaida
Tama on nimenomaan se syys miksi nama "vanhempi mies"- jutut ovat lahinna fantasiaa.

Ne miehet jotka noin ulkoisesti (fysiikka, ja maneerit, tyopaikka jne) viehattaisivat ovat usein naimisissa. Ja mies joka on naimisissa, mutta haluaa seksia kanssasi on luotaantyontava henkisesti (=epaluotettava), niinpa hanen seksuaalinen vetovoimansa heikkenee...

Ja usein ne vanhemmat miehet jotka eivat ole naimisissa, no, saattaa olla etta heilla ei ole puitteet/henkinen maailma muuten vain kunnossa, mika taas tekee heista kaikke amuuta kuin seksuaalisesti viehattavia...

Eli haluaisi sita mita ei voi saada, mutta jos saa niin ei halua enaa. :))))

Mutta todellakin, kuka tietaa mita tuleva paiva tuo tullessaan, ehkapa yllatyksia!

Paradoksaalista kyllä,
mutta tilanne on juuri se, että ne hyväkuntoiset vanhemmat ja charmantit miehet ovat naimisissa sen kolmennneljänkymmenen vuoden takaisen rakkaansa kanssa, eivät tule siitä luopumaan.
Vaikka rakkaansa seksielämä on totaalisen loppu.
Koska miehet pääsääntöisesti pystyvät pitämään libidoa yllä vuosikausia pidempää, löytyy näitä nuoria naikkosia jahtaavia papparaisia jatkossakin.

...
Paradoksaalista kyllä, nämä oikeasti charmantit vanhemmat herrasmiehet ovat pitäneet hyvää huolta rakkaistaan, joten heidän rakkaansa ovat yhtä lailla "riippuvaisia" hyvästä seksistä. Niinpä seksielämä jatkuu hamaan vanhuuteen.

Liisa_
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Paradoksaalista kyllä, nämä oikeasti charmantit vanhemmat herrasmiehet ovat pitäneet hyvää huolta rakkaistaan, joten heidän rakkaansa ovat yhtä lailla "riippuvaisia" hyvästä seksistä. Niinpä seksielämä jatkuu hamaan vanhuuteen.
Mutta pussukoiden pulleudesta päätellen eivät kovin usein

...
Alkuperäinen kirjoittaja Liisa_:

Riippuu varmaankin charmantista miehestä.

Charmandee

Riippuu varmaankin charmantista miehestä.
Kyllä se useimmiten riippuu siitä, sulaako se sokeri, eli ei. Koska pulleat pussit ovat kovasti tiellä esim pyöräillessä, on ihan hyvä, että löytyy myös pussihoitoja.

Kevin-
Pullein pussukoin ei ole terveellistä ajaa edes pyörällä
Tästä tuli mieleen kesäinen pyöräretki......Olin pyöräilemässä naisystävän kanssa, hän oli hyvä pitkä aikainen tuttu, mutta seksiä hänen kanssa en ollut harrastanut.
Oli lämmin kesäpäivä, ajelimme uikkarit päällä. Naisella bikinit ja minulla uikkarit. Aurinko paistoi lämpimästi, tuli suojaisa metsä lampi. Istuimme ruohikolla, hiki oli tullut pyöräillessä. Katselin kaverini muotoja, kun hän oli pitkällään ruohikolla. Tunsin kuinka minulla tuli erektio, kaverini huomasi ja sanoi mennäänkö uimaan.....Kävimme uimassa ja tulimme kuivattelemään rannalle. Hän riisui bikinin yläosan pois ja sanoi riisutaan housutkin niin kuivuu nopeammin. Penikseni oli täydessä erektiossa, istuimme ruohikolle......Hän katsoi penistäni ja sanoi tämän tarvitsevan helpotusta.....Suutelimme kiihkeästi, hän otti penikseni suuhunsa, nuolin hänen klitoristaan. Rakastelimme kiihkeästi auringon lämmössä.......Tämän jälkeen kävimme vielä uimassa ja peseytymässä.......
Jatkoimme pyöräilyä tyyyväisinä kotiin!
Pyöräily on kiihottavaa niin naiselle kuin miehelle. Katselin jo matkalla kuinka kaverini pylly pyöri satulassa lupaavasti. Hän kertoi kun olimme ranalla, että hänellä teki kauheasti mieli. Hän rohkaisi mielensä, kun huomasi minulla uikkarien läpi erektion.

nukkumatti**
Alkuperäinen kirjoittaja Kevin-:
Pullein pussukoin ei ole terveellistä ajaa edes pyörällä
Tästä tuli mieleen kesäinen pyöräretki......Olin pyöräilemässä naisystävän kanssa, hän oli hyvä pitkä aikainen tuttu, mutta seksiä hänen kanssa en ollut harrastanut.
Oli lämmin kesäpäivä, ajelimme uikkarit päällä. Naisella bikinit ja minulla uikkarit. Aurinko paistoi lämpimästi, tuli suojaisa metsä lampi. Istuimme ruohikolla, hiki oli tullut pyöräillessä. Katselin kaverini muotoja, kun hän oli pitkällään ruohikolla. Tunsin kuinka minulla tuli erektio, kaverini huomasi ja sanoi mennäänkö uimaan.....Kävimme uimassa ja tulimme kuivattelemään rannalle. Hän riisui bikinin yläosan pois ja sanoi riisutaan housutkin niin kuivuu nopeammin. Penikseni oli täydessä erektiossa, istuimme ruohikolle......Hän katsoi penistäni ja sanoi tämän tarvitsevan helpotusta.....Suutelimme kiihkeästi, hän otti penikseni suuhunsa, nuolin hänen klitoristaan. Rakastelimme kiihkeästi auringon lämmössä.......Tämän jälkeen kävimme vielä uimassa ja peseytymässä.......
Jatkoimme pyöräilyä tyyyväisinä kotiin!
Pyöräily on kiihottavaa niin naiselle kuin miehelle. Katselin jo matkalla kuinka kaverini pylly pyöri satulassa lupaavasti. Hän kertoi kun olimme ranalla, että hänellä teki kauheasti mieli. Hän rohkaisi mielensä, kun huomasi minulla uikkarien läpi erektion.

... ja sitten heräsit unesta :))

mää
No voi. Kokeilkaa sitä vanhempaa miestä, niin voi illuusiot todella kadota. Vanhempi mies saattaa olla melkoinen pettymys, kun kyvyt alkavat kadota, mutta mies kuvittelee olevansa huippuhyvä rakastaja. Todellisuus on toista: mies on kaavoihinsa kangistunut, kuvittelee että kaikki naiset pitävät samoista asioista, saattaa jopa satuttaa, eikä kuuntele kun häntä yrittää ohjata. Nuori mies ei kuvittele olevansa täysinoppinut, ja häntä voi jopa opettaa. Itse kylläkin seurustelisin mieluummin vanhempien miesten kanssa ihan muista syistä. Tunnen jotenkin, ettei nuori mies, joka on elänyt helpon elämän, voisi koskaan ymmärtää minua, ja vanhempi mies, jolla on elämänkokemusta, saattaa ymmärtää paremmin. Mutta tähän asti sitä hyvää miestä ei siis ole löytynyt mistään ikäluokasta, vaikka otantaa onkin suuntaan jos toiseenkin(30-52v). Mutta jos vain seksiä haluaisin, valitsisin kyllä nuoren miehen. Siis jotain kolmekymppisen.

over40
20v sanoo että 40 v ois kiva mut ei kuitenkaan isän ikäinen hmmm ....
kun olin 40 mun tytär oli 20 joten....
en vois aatellakkaan alle 30 v tulis liian helposti oma likat mieleen ja rupeis puistattaan. toisekseen >40v naiset ottaa suihin niinkun miehet eikä vaan lipsuttele.:)))

mää
onko over40 ainoa fiksu mies maailmassa? tuota olen juuri viime aikoina ihmetellyt, miksi kummassa viisikymppinen mies juoksee 18-vuotiaitten tyttöjen perässä? Viimeisin vakavampi suhteeni kaatui juuri siihen, että 50 v. mies chättäili näiden nuorten naisten kanssa, ja yritti sopia treffejä selkäni takana. Mielestäni se oli pervoa, miehen omakin tytär oli päälle kahdenkymmenen, ja isukki jahtasi vielä nuorempia. Minä olen 37, joten en kai ollut tarpeeksi nuori?

lapponia
Kannattaa ehdottomasti kokeilla vanhempaa miestä jos siihen saa tilaisuuden. Itseeni on vedonnut aina vanhemmat miehet ja tälläkin hetkellä olen itseäni 30wee vanhemman miehen kanssa. Ei se miehen ikä aina tarkoita, että ollaan kaavoihin kangistuneita ja luullaan itseä hyväksi vaan asia voi olla niinkin, että vanhempi mies on hyvä! ;o)

kaikkea sitä...
Alkuperäinen kirjoittaja lapponia:
Kannattaa ehdottomasti kokeilla vanhempaa miestä jos siihen saa tilaisuuden. Itseeni on vedonnut aina vanhemmat miehet ja tälläkin hetkellä olen itseäni 30wee vanhemman miehen kanssa. Ei se miehen ikä aina tarkoita, että ollaan kaavoihin kangistuneita ja luullaan itseä hyväksi vaan asia voi olla niinkin, että vanhempi mies on hyvä! ;o)
30 vuotta vanhemman? Isähahmon tarpeessa siis?

sohvis
Tavattiin kaverin kanssa kaupungilla.Hän istuskeli nuoremmanpuoleisen naisen kanssa.Liityin seuraan ja juteltiin niitä näitä.aurinko lämmitti,katsoimme katuvilinää.Naisihmisen kanssa aiemminkin tarinoitu,viehko,noin 35v. nainen.Meillä kipunoi kovasti,sen aisti aivan selvästi.Hän minua noin 25v nuorempi.Silti tuntui kuin oltas samanikäisiä.Hänen silmät kertoivat sen,josko tavattais.Saa nähdä kuin käy.

lapponia
Ei suinkaan minkään isähahmon tarpeessa. Vähän samanlainen taru kuin tuolla Sohviksella. Ei aina ole tarkoitettu, että ollaan itseä pari vuotta vanhemman kanssa vaan se oikea saattaa olla reilustikin vanhempi.

sohvis.
Itse en halua tulla jonkun nuoren naisen raakkaamaksi.Vanha vanhenee ja parhaat vuodet takana.Nuori nainen hänkin vanhenee mutta tätä nuorta naista kohtaan petos.Kyllä samanikäisyys on parasta.Olen huomannut että nuoria naisia kiinnostaa meikäläinen.En halua tuottaa heille pettymystä ja sanoa,olen 60v.Mieli tekee kuitenkin saada nuorempaa naista kumppaniksi.Entäs kun alkaa hyytymään?Nainen alkaa nähdä vanhan ukon rahjuksen ja häippäsee tiehensä.Kuinkahan Paavon vaimo Päivi tykkää vanhuksesta petikaverina?

moru
voisi kiinnostaa juu.. jos olisi tietty esimiesasemassa, kohtuullisen hyvin toimeentuleva, mutta silti nuorekkaan ja hyvän näköinen. ei mikään vanhan kääkän näköinen :S toi ikä oli sit vaan arvio, tärkeintä olis hyvä ulkonäkö (minun henkilökohtaisiin mieltymyksiini vetoava siis, ei mikään malli tai mister finland hyi) ja johtava asema työssä!

Yhteistyössä