vanhasta kihlasormuksesta

  • Viestiketjun aloittaja panic
  • Ensimmäinen viesti
panic
Hävettää kysyä tälläisiä,mutta mitä mieltä olette,teinkö kamalan väärin kun pidin vanhan kihlasormukseni ja käytin sitä vielä.Erosin vanhasta heilasta jo 10v sitten,mutta sormus oli kamalan kaunis timanttisormus ja pistin sen vaan toiseen käteen sen kummemmin edes ajattelematta enää asiaa.

Nykyinen poikakaveri (seurusteltu 6kk) otti kuitenkin asiasta kamalat pultit ja vaatii minua hankkiutumaan eroon koko kapistuksesta.Olin kyllä jo lakannut sitä käyttämästä ensimmäisen huutokohtauksen jälkeen kesällä.Nyt kuitenkin asia vaivaa häntä vielä ja hän ei ymmärrä miksi se on edes minulla rasiassa kaapissa. Kaikki miespuoliset ystävätkin saivat jäädä ja,jos joku sattuu tekstaamaankaan niin aika vaikeaa on.Itse olen aina ollut kovin sosiaalinen,mutta kiltti-tyttö.
 
Just.
Ei se nyt kovin kivalta kuulosta sekään, ettei saa miespuolisia kavereita olla eikä viestejä lähetellä.
Tutulta kuulostaa, ikävä kyllä.

Tosin tavallaan tuon sormusjutun ymmärrän. Onhan se kuitenkin exän antama, vaikkei sillä sulle enää merkitystä olekaan.
 
...
taitaa olla nykyisesi hieman mustasukkaista ja kontrolloivaa tyyppiä.... kenekään toisen ei mun mielestä pidä sanella kenenkanssa mä olen kaveri jne...

Ja että exän kihlasormus... mullakin on sellainen vielä jäljellä, en tosin käytä enää mutta se on pala mun elämää enkä ole halunnut sitä pois laittaa... mun mieheni siitä vähät välittää, kannanhan nyt "hänen" sormustaan...
 
Mulla on vanhat kihla- ja vihkisormus myös tallessa kaapissa.
Tarkoitus olisi ne joskus sulattaa ja teettää riipus tytölle niistä.

Mies kuulostaa siltä ettei ole ihan varma itsestään ja siitä että tosiaan välität hänestä.
 
Kukin tyylillään
no mä en kyllä ymmärrä! varsinkin jos ei ole mikään perussormus! ja muutenkin ukko kuulostaa siltä että kiertoon vaan! En ole itse ollut koskaan kihloissa, mies 2 kertaa aiemmin. Nyt ollaan naimisissa ja hänellä entiset sormukset tallessa. Ei ole kyllä mulle niistä vaivaa ollut..
 
panic
Ei ollut onneksi kaiverrusta,harmittaa vaan,että ikinä menin sanoon mistä se oli,kun oikeasti tykkään siitä.Ei se kuitenkaan mitään enään merkitse ja itse vielä lähdin pois suhteesta.

Muissa asioissa ei onneksi kontrolloiva,mutta nämä kaksi periaatetta oli.Ite se on sellainen,ettei ole edes valokuvia eksistä eikä yhtään tyttökavereita.Kaikki jäi kun mä tulin kuvioihin.Toisaalta ymmärrän sitä,joskus on vaan vähän vaikea tottua,kun aina ennen tehnyt just mitä huvittaa.
 
Kuulostaa ihan mun kaverin exältä, voiskohan jopa olla sama ihminen! Hänellä ei ollut suhteeseen tullessa mitään muistoja entisistään ja vaati kaveriani hävittämään kaiken, ja yhteyttä ei olis saanut pitää muihin miehiin. Kun tän kaverini veljen kaverit (olivat samaa ikäluokkaa) tuli käymään kylässä veljen polttaripuvun takia niin tää mies soitti silloin, kuuli miesten ääniä puhelimessa ja tuli sinne riehumaan niin että niiden vieraiden piti lähteä parvekkeelle pakoon.
 

Yhteistyössä