vanhako?

  • Viestiketjun aloittaja äitimummo45v
  • Ensimmäinen viesti
Vauvakuume on kuin ripuli....ei auta mikään muu kuin tehdä.
Terveys-,elämän- ja rahatilannekin tietty vaikuttaa.
Mikä ettei! Menikö sulla edelliset raskaudet hyvin ja oletko perusterve? :)
Itse tein just pojan palleroisen ja kaikki meni loistavasti,melkeimpä paremmin kuin silloin" nuorena".
On ihanaa kun on vauva talossa,kaikki ovat jotenkin niin haltioissaan.On niin söpöä, kun karvaiset teinipojatkin lepertelee pikkuveikalle.
Onhan se tietysti raskastakin aloittaa taas kaikki alusta:nukkumiset, syömiset, hampaiden tulot ja potatukset.
Meidän vauva on aika "kiltti", hän herää vain kerran tai pari yössä syömään, mutta kyllä sekin tällä iällä tuntuu. Onneksi saa päivällä nukkua,kun ei ole muita pieniä.
Mulla on kolme isoa lasta ennestään. Ne on toistaiseksi olleet ihan ihmisiksi, mutta olen kyllä miettinyt, että jos teinit rupeisi ryyppäämään ja öitä rellestämään,niin sietokyky voisi olla aika tiukilla.
Sitten se puoli vielä, että todennäköisesti viiden vuoden päästä isot lapset on jo omilla teillään
:'( ....ja meille jää vaan tää iltatähtönen iloksi.
 
No ei ole omakohtaista kokemusta (sain esikoisen 41 v), mutta just saa yks kolleega toisen lapsen, kun täyttää 45 v. Hyvin sillä on ainakin kaikki mennyt, perheen ainokaiselle se on varmaan kova pala, se kun rulettaa ja pahasti (niin kuin ainoat lapset kai aina?)

siitä vaan, itse en enää aio siihen ryhtyä koskaan ikinä, tsemppiä sulle kuitenkin!
 

Yhteistyössä