ikäloppuko
Mä olen nyt 49 vuotta ja odoyan esikoista. Onko muita? Mieheni on 33vuotias ja on todella innoissaan! Ihan sama mitä muut ajattelee mutta minä olen onnellinen riskeistä huolimatta!
Hih juurihan tuolla Romaniassa 67 vuotias synnytti lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 10:56 kirjoitti:Ajatteleppa kun lapses on täysikäinen, niin sie oot jo 67vee...
Kaiken maailman hulluutta.Joku järki pitäis siinäkin olla miten kauan noita hoitoja tehdään.Pitäis ajatella sitä lastakin eikä vain naisen halua tulla raskaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 12:22 Janneke kirjoitti:\Hih juurihan tuolla Romaniassa 67 vuotias synnytti lapsen.Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 10:56 kirjoitti:Ajatteleppa kun lapses on täysikäinen, niin sie oot jo 67vee...
Mä kirjoitin vain itsestäni että mulla olis nyt viimeiset ajat hankkia vauva jos vielä hankkisin sillä en enää 50 vuotiaana jaksaisi hoidella pikkuvauvaa,enkä haluaisikaan olla enää niin paljon kiinni pienessä lapsessa.Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 12:18 vieras kirjoitti:Jopas on törkeitä vastauksia. Itse olen 48 v. enkä ehkäise. Mitä tekemistä iällä on raskauden kanssa? Ja pystyttekö te "tekemään lapsia" = vips vaan ja lapsi on aluillaan, eikä kukaan tule vahingossa raskaaksi. Jos niin on, olen elänyt tynnyrissä. Minun ainoa vahinkoni tapahtui ollessani 41-vuotias, mutta vain raskaaksi tulo oli "vahinko". Kaikki mitä sen jälkeen on tapahtunut, on ollut pelkkää plussaa. Mitä tekee tällä palstalla joku alle 40-vuotias yleensäkään. Ja miksi asetatte sen rajan lapsen saamiselle juuri siihen ikään, jolloin itse olette (oletetun) viimeisen lapsenne saaneet.
Niinpä, elämä on yllätyksiä täynnä. Minulla on avo 36 v., joten surin jo hänen puolestaan että ei tule jälkeläisiä. Pitkä matka on edettävänä vielä, mutta jo nyt tuntuu siltä että hyvää huolta pidetään.Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 00:16 Marie kirjoitti:Huh! Saatan olla raskaana ensi kertaa, olen 44. Tein jo viikon perästä testin, näkyi himmeä tuplaviiva. Kestolämpöä 37.2, tuntemuksia, ajatuksia.
Olen muuten terve, verenpaine vähän koholla.
Ai lapsia hankitaan. Kiva. Ihanko postimyynnistä ja saapuu perille luvattuna aikana. En ole ennen tiennytkään tuota.Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 14:49 clivia kirjoitti:Mä kirjoitin vain itsestäni että mulla olis nyt viimeiset ajat hankkia vauva jos vielä hankkisin sillä en enää 50 vuotiaana jaksaisi hoidella pikkuvauvaa,enkä haluaisikaan olla enää niin paljon kiinni pienessä lapsessa.
Kyllä iällä on siinä asiassa sen verran merkitystä että jos saa lapsen 50 vuotiaana niin on 70 vuotias kun lapsi on parikymppinen.Riskit kasvaa eikä se jaksaminenkaan ole ihan samaa luokaa kuin nuorempana,eli pitäisi ajatella sitä lastakin ja sen tulevaisuutta.Nykypäivänä kun opiskellaan kauan niin aika harva parikymppinen vielä tulee toimeen omin nokkinensa ja olisihan se sitten kiva joskus niitä lapsenlapsiakin näyttää isovanhemmille ja saada mahdollisesti neuvoa ja opastusta siihenkin asiaan.
Minun työkaverini sai vauvan 51 vuotiaana,oli vahinko ja raskaus niin pitkällä ettei voinut keskeyttää.Raskausaika oli vaikea ja äiti tosi väsynyt ja sanoi ettei millään jaksaisi alkaa sitä samaa rumbaa taas kun edelliset lapset oli jo aikuisia.Lapsessa selvinnyt kehitysvammaisuus myöhemmin ei sekään helpottanut tilannetta,mies kuoli kun lapsi oli nelivuotias.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni,jokainenhan tietää omat voimavaransa.Itse en ole tullut luomusti raskaaksi kuin kerran,muut on lääketieteen avustuksella saaneet alkunsa.
Jep,mielestäni vastasin sinulle ihan asiallisesti oman mielipiteeni.Jos haluat saivarrella,saat tehdä sen ihan yksinäsi.Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 01:24 vieras kirjoitti:\Ai lapsia hankitaan. Kiva. Ihanko postimyynnistä ja saapuu perille luvattuna aikana. En ole ennen tiennytkään tuota.Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 14:49 clivia kirjoitti:Mä kirjoitin vain itsestäni että mulla olis nyt viimeiset ajat hankkia vauva jos vielä hankkisin sillä en enää 50 vuotiaana jaksaisi hoidella pikkuvauvaa,enkä haluaisikaan olla enää niin paljon kiinni pienessä lapsessa.
Kyllä iällä on siinä asiassa sen verran merkitystä että jos saa lapsen 50 vuotiaana niin on 70 vuotias kun lapsi on parikymppinen.Riskit kasvaa eikä se jaksaminenkaan ole ihan samaa luokaa kuin nuorempana,eli pitäisi ajatella sitä lastakin ja sen tulevaisuutta.Nykypäivänä kun opiskellaan kauan niin aika harva parikymppinen vielä tulee toimeen omin nokkinensa ja olisihan se sitten kiva joskus niitä lapsenlapsiakin näyttää isovanhemmille ja saada mahdollisesti neuvoa ja opastusta siihenkin asiaan.
Minun työkaverini sai vauvan 51 vuotiaana,oli vahinko ja raskaus niin pitkällä ettei voinut keskeyttää.Raskausaika oli vaikea ja äiti tosi väsynyt ja sanoi ettei millään jaksaisi alkaa sitä samaa rumbaa taas kun edelliset lapset oli jo aikuisia.Lapsessa selvinnyt kehitysvammaisuus myöhemmin ei sekään helpottanut tilannetta,mies kuoli kun lapsi oli nelivuotias.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni,jokainenhan tietää omat voimavaransa.Itse en ole tullut luomusti raskaaksi kuin kerran,muut on lääketieteen avustuksella saaneet alkunsa.
Meillä isä hoiti enemmän kuin minä. Miksi vauva on vielä nykyäänkin äidin vauva.
Ahaa, osaat ennustaa, se on hyvä. Tuleeko minulle lottovoitto? Entä saanko perinnön tänä vai ensi vuonna? Mainitsit tietäväsi minkä ikäiseksi ainakin elät ja lapsesi iän, mutta älä pliis katso mun elinikää! Olis ankeeta tietää se.![]()
Ja oikein kehitysvammainen lapsi tuli hälle sitten, no voi voi, sehän on kauheinta mitä elämässä voi tapahtua.![]()
Niin, toteat itsekin, että tuo on sinun mielipiteesi. Tunnet varmaan sanonnan: Mielipiteeni voi muuttua, mutta ei se fakta, että olen aina oikeassa.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel