Vanha suola janottaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olin ystävättärieni kanssa viettämässä kesäiltaa kotikaupungissamme, josta olimme lähteneet kukin 18 vuotiaina toisille paikkakunnille.
Kotikuntamme meri kimmelsi auringonlaskussa, kun kaadoimme lisää viiniä laseihimme, sytytimme röökit jos toisetkin ja nautimme ajastamme. Keskustelimme menneistä, kun samalla ystäväni yläaste aikainen poikaystävä käveli ohitsemme ja moikkasi meille. Vedin henkoset röökistäni, karistin tuhkat tuhkakuppiin ja kun nostin katseeni ylös, ruumiini läpi meni järkytyksen lämpöaalto. Terassin ovesta oli saapunut sisään ex-poikaystäväni. Hän moikkasi meille ja istuutui samaan pöytään ystäväni ex-poikaystävän kanssa. He näyttivät keskustelevan kiivaasti ja pälyilevän meitä, kunnes päättivät tulla kysymään voisivatko he liittyä meidän seuraan. Annoimme heille luvan ja jatkoimme illanviettoamme.

Olimme terassilla baarin sulkeutumiseen asti klo. 3.00, jolloin päätimme kukin lähteä omaan yöpaikkaamme. Minun yösijani oli vain parin sadan metrin päässä, kun taas ystäväni lähtivät taksilla omiin yösijoillensa. Lähdin kävelemään yösijaani päin, kun huomasin exäni saapuvan kannoilleni. Hän tuli rinnalleni, otti lanteestani kiinni ja työnsi kerrostalon seinää vasten lihaksikkaalla kropallaan. Hän oli aina ollut päättäväinen otteissaan ja niin hän oli nytkin. Hän kallisti päätään alaspäin minua kohden ja suuteli, samalla painaen minua seinää vasten. Suudelman jälkeen hän katsoi minua silmiin hakeakseen hyväksyntää tekemisilleen. Olin hänet nähdessäni miettinytkin meidän sekstailujamme, mutta sivuuttanut ne mielikuvat, nyt ne kuitenkin tulivat voimakkaina mieleen ja halusin vain saada häntä.

Exäni otti pepustani kiinni ja nosti minut seinää pitkin ylemmäs, ja laitoin jalat hänen lantion ympärilleen. Aloimme suutelemaan kiihkeästi. Exäni alkoi hapuilemaan toppini alta tissejäni ja huomasikin nopeasti ettei minulla ollut rintaliivejä, jolloin hän laski toppiani saadakseen tissini pulpahtamaan esille ja aloitti nännini nuolemiseni. Tarrasin häntä lyhyistä hiuksistaan kiinni ja halusin vain lisää. Hänen oikea kätensä liikkui hameenk alle ja puristi peppuani jämäkästi. Tunsin kuinka määrätietoisesti hän halusi saada minua.

Päätimme siirtyä yöpaikkaani ja ulko-ovella exäni aloitti suutelemaan minua kiihkeästi ja työnsi minua seinää vasten. Tunsin miten hänen munansa pullotus alkoi tuntua vatsaani vasten. Exäni laittoi kätensä hameeni alle, siirsi stringejäni syrjään ja alkoi sormittamaan pilluani. Aloin voihkimaan nautinnosta, pilluni oli todella märkänä ja se sai exäni vain innostumaan lisää.

Eteiseen päästyämme polvistuin exäni eteen, avasin hänen housunsa ja hänen munansa pongahti pystyssä eteeni. Tein pari vetoa kädelläni, otin munan pään suuhuni, lutkutin sitä hieman. Hieroin toisella kädellä munan juurta ja otin hänen koko munansa syvälle suuhuni. Exäni myhäily tyytyväisenä. Muutaman kerran otin munan niin syvälle suuhuni kuin se vain meni sekä imien samaan aikaan kovaa tuota voimakkaassa stondiksessa olevaa munaa. Leikin kielelläni munan päässä, nuolin munan ulkoreunaa ja siirryin nuolemaan hänen pallejaan. Puristelin hänen pallejaan, samalla hieroin toisella kädella hänen munaansa ja kielellä leikin hänen munan päässä sekä imutin munan päätä. Exäni otti hiuksistani kiinni pyytäen jarruttamaan, sillä hän saattaisi kohta laueta. En halunnut lopettaa vaan otin molemmin käsin kiinni hänen pakaroistaan ja työnsin hänen munansa suuni niin syvälle kuin se meni. Tein muutaman syvä työnnön, kunnes exäni otti hiuksistani kunnon otteen ja laukesi suuhuni värähdellen. Tunsin miten munan sykähdellessä hän täytti suuni spermalla. Nielaisin sperman ja nousin ylös suutelemaan häntä.

Exäni suuteli minua kiihkeästi, vei toisen käsistään pepulleni ja toisella alkoi sormittamaan minua. Pilluni oli muuttunut todella märäksi hänen laukeamisensa johdosta, joka sai hänen munansa keräämään voimia. Hän otti minusta kiinni ja nosti keittiönpöydälle. Hän polvistui, otti pois stringini ja alkoi nuolla pilluani. Olin jo unohtanut miten hyvä hän olikaan käyttämään kieltään. Hänen kielensä vaelteli pilluni huulilla ja kävi sisällä pilluni suulla. Hän imi kunnolla pilluni suuta sekä työnsi pilluuni kaksi sormeaan, joita hän liikutti edestakaisin samalla nuollessaan klitoristani. Voihkin onnesta keittiönpöydällä ja puristelin nännejäni.

Exäni nousi ylös, laittoi yhden käsistää selkä taakse ja kiskaisi minut lähemmäksi hänen lantiotaan, ja laitoin jalat hänen ymärilleen. Tunsin pilluni huulilla kuinka hänen munansa oli jo pystyssä seuraavaa aktia varten. Liposin ja imin muutaman kerran hänen nännejään, hän vavahteli. Hän teki samoin minun nänneilleni sekä puristi tissejäni kovin. Hän piti toista kättä selkäni takana ja toisella kädellä hän ohjasi munansa pilluni suulle ja työnsi sen kovaa sisään, ja siirsi kätensä peppulleni vahvistaakseen työntönsä voimaa. Voihkaisin kovaa ja värähtelin. Aloin voihkimaan hänen pannessaan minua keittiönpöydän reunalla. Muna tuntui niin hyvältä sisälläni, se oli iso niin paksuudeltaa kuin pituudeltaan ja se työntyi syvälle. Suutelimme ja kiusoitellen näykin hänen korvanipukkaansa, jolloin hän vain lisäsi voimaansa munan työnnössä syvemmälle, se tuntui uskomattomalta.

Hän kiihdytti tahtia ja huomasin miten hänen munansa tuntui kuin se olisi vielä kasvanut sisälläni, ja hän vain veti minua vielä lähemmäksi itseään saadakseen munan vielä vain syvemmälle ja syvemmälle. Tunsin kuinka olin saamassa orgasmia ja tarrasin häntä hiuksista sekä puristin kynsillä selästä. Hän huomasi otteeni kiristyksen ja teki yhden todella kovan sisään työnnön ja vain painoi minua hänen munaansa vasten, jolloin laukesin värähdellen hänen munan ollessa sisälläni. Hän piti minua vielä hänen munaansa painettuna ja tunsin kuinka hänen munansa alkoi sykkiä ja pilluni täyttyi hänen spermastan, se lämmitti pilluani. Pysyimme asennossa jonkin aikaa kunnessa pussaillessamme hän otti munansa pois pillustani ja huomasin kuinka pillustani alkoi valumaan spermaa lattialle.

Nousin seisomaan ja olin ohjaamassa exääni ulos asunnosta, kun hän pyysi saada jäädä lepäämään luokseni. Nyökkäsin hyväksyvästi ja menimme sänkyyn. Sovimme exäni kanssa ettei tästä puhuttaisi kenellekään. Läheisyys kuitenkin sai meidät nukkumaan lusikassa ja se tuntui ihanaltakin äskeisten aktien jälkeen.

Heräsin muutaman tunnin kuluttua siiheb, että exäni oli lähdössä ja päätin mennä eteiseen saattamaan hänet. Katsoimme toisiamme ja exäni tarttui minusta kiinni nostaen seinää vasten, ja kiedoin jalkani hänen ympärilleen. Minulla ei ollut mitään vaatteita päällä ja hän alkoi nuolemaan terhakoita nännejäni ja suutelemaan minua. Hän vei sormensa pilluni huulille ja huomasin minun jo olevan tosi märkä. Viime yö oli niin hyvin mielessä, että pilluni vain janosi lisää. Hänen munansa jäykistyi ja hän tiputti housunsa lattiaan. Hän otti minusta paremman otteen ja työnsi munansa sisääni ja työnsi minua seinää vasten. Hän pani minua kovaa ja päättäväisesti. Hän painoi minua munaansa vasten ja värähtelin sekä voihkin nautinnosta. Hän laukesi sisääni ja minä heti perään tuntiessani hänen munansa sykähtelyn pillussani. Hän päästi minut alas seinältä, sipaisi sormillaan pilluani ja minä nuolaisin hänen sormensa. Polvistuin hänen eteensä ja nuolin hänen puoli velttoa munaansa. Nousin ylös ja exäni vielä nuoli ja näykkäisi pari kertaa nännejäni, mikä sai kroppani vavahtelemaan ja sitten hän lähti.
 

Yhteistyössä