Kerron sinulle tositarinoita

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen alle 30v, nuori nainen, joka ei hae parisuhdetta vaan seksiseuraa. Minulla on monia hienoja (sekä huonompi) kokemuksia, joista märimmät haluan jakaa teille. Ehkä sinäkin päädyt niihin joskus ;)

Viikonloppu oli saapumassa ja halusin saada itselleni aktiivisen viikonlopun. Sain hankittua seuraa ja minun oli tarkoitus tavata hänet perjantai iltana minun luonani. Teimme viestittelyssä selväksi miksi tulisimme tapaamaan ja mitä olisimme tekemässä.

Valitsin tarkkaan itselleni sifonkisen pitsimekon, joka oli hyvin paljastava. Mekko tuli juuri ja juuri pyllynikapeat naruolkaimet, v kaula-aukko, josta rintojeni reunukset näkyivät ja nännini näkyivät lievästi kankaan läpi. Pitkät hiukseni olivat auki ja lisäsin asuuni vielä korkokengät.

Mies saapui luokseni, avasin oven ja miehen suusta pääsi "uskomatonta". Miehellä oli pikee paita ja lyhyet shortsit, joista huomasin voimistuvan kullin. Mies huomasi tuijotukseni - "pääset siihen käsiksi aivan kohta". "Ilo mielin" vastasin ja siirryin lähemmäksi miestä. Hän tarrasi hiuksiini ja peppuuni, ja alkoi suutelemaan. Riisuin miehen paidan ja avasin shortsit, jotka tippuivat lattiaan. Miehen täydessä mitassa ollut paksu kulli painautui mahaani vastan ja aloin runkata sitä. Mies vei kätensä mekkoni alle, avasin hieman reisiäni ja hän alkoi sormettamaan märkää pilluani. "Täällä on hyvin märkää" - hän sanoi ja tunsin hänen kullinsa nytkähtävän. "Vähemmästäkin, sormeta mua." - sanoin sykkeeni noustessa. Mies pyöritteli sormiaan häpyhuulieni ja klitorikseni päällä, ja painoi sisääni yhden sormen. "Laita sinne vielä toinenkin" - pyysin ja hän painoi kaksi sormeaan minuun. Hän otti sormet ulos pillustani ja nuolin hänen sormensa.

Hän laski minut lattialle, avasi haarani ja alkoi hieroa munaansa pilluni suulla. Mekkoni olkaimet olivat laskeutuneet ja tissini täysin esillä, joita hän hyväily ja hieman näykki. Tartuin miehen munaan kiinni ja vedin muutaman kerran edestakaisin kädelläni. Asetin munan pilluni suulle ja mies työntyi sisääni, voihkaisin mielihyvästä. Hänen kullinsa tuntui niin hyvältä pillussani. Hän liikkui nopeasti edestakaisin ja tissini hölskyivät edestakaisin vauhdista. Otin hänen munansa peukalo-etusorman väliin ja hyväilin hänen munansa vartta. Tunsin miten hänen kullinsa alkoi supistella, mies voihkia "ei saatana, mä tulen jo" ja hän laukesi pilluuni. Miehen munan ollessa sisälläni, pyörittelin sormiani klitorikseni päällä, mies katsoin kiinnostuneena ja tunsin pilluni alkavan supistelemaan orgasmista. Voihkin tyytyväisyydestä ja mies painoi jo veltostunuttaan munaansa pysymään pillussani.

Olin ryömimässä jo pois ja nousemassa ylös, kun mies tarttui lanteisiini kiinni ja painoi munansa pilluuni sisälle. "Äskeinen olivain lämmittelyä" - hän totesi ja piti lanteistani kiinni sekä jokaisella sisään työnnöllä painoi munaansa vielä syvemmälle. Pilluni litisi ja voihkin hänen kalunsa voimasta. Tunsin miten miehen muna tuntui kasvavan ja samassa tunsin pilluni alkavan sykkimään orgammistani, jolloin mies veti minua lanteistani vahvasti itseään kohden munan mennessä todella syvälle. Voihkin ja huusin nautinnosta, ja tunsin kuinka mies laski spermalastinsa pilluuni. Mies laski ylävartalonsa selkäni päälle ja huohotti kovaa, samallalailla kuin minäkin. Käännyimme selälteen lattialle makaamaan.
 

Yhteistyössä