Vanha suola janottaa... ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VanhaSuolaParasta(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VanhaSuolaParasta(ko?)

Vieras
mun lapsen isä.. siinä on vaan sitä jotain :)
Eihän siinä mitään jos olisin sinkku, mutta naimisiin oon kerenny tässä menemään ja mukamas niin onnellinen..
Ersosin lapsen isästä alkoholi ongelmien takia jo kolme vuotta sitten..
Siitä lähtien enemmin ja vähemmin ollaa oltu hyvis väleis ja välil liiankin hyvissä..vapaa iltojeni jälkeen huomasin herääväni hänen luotaan ym..
No tapasin tän mun mihen ja unohdin exän, okei aina kun tulee lastaan hakee niin käy mieles kaiken laista, mut olen saanut työnnettyä hänet mun ajatuksissa kauas pois...

No nyt hää sit ite otti minuu yhteyttä ja se tunne mikä siitä tuli..ja siis ei mitenkään lapseen liittyen. awww....
oon kun 15kesäne mikä saa vasta kontaktii ihastukseltaa.
mut totuus on et hänen kanssaa koin elämäni parhaimmat vuodet..tein ihanimman lapsen.. Hän ei sen jälkeen ole naista itelleen ottanu, et en oo mikä vara sijal oleva naikkone hänelle jota voi yrittää jos muuta ei oo..
En tiie mitä nyt tekisin.. rakastan mun miestä, mutta mikä hitto on et toi exä pyörii mieles..
ja mulla ja mun miehellä on kaikki hyvin, tasasta mutta onnellista arkea.

Mieti syitä jotka aiheuttivat eron,ne syyt on edelleen siellä eikä ne muutu miksikään.
Jos palaatte yhteen ne samat ongelmat on siellä silti ja hetken päästä taas ero edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja MppK:
Tuli kanssa mieleen, että oot tainnu unohtaa syyt/syyn miksi erositte?

niin, mutta hää on muuttunu.
en kyllä haluaisi häntä takas tavallaan, mut.. miten nää ajatukset saa pois mun päästä..

Sanot että on muuttunu. Mutta eipä välttämättä olekaan. Se voi olla vain "kuvitelmaa" ku et ole tekemisissä enää jatkuvasti sen kanssa. Lienee parasta vain keskittyä uuteen mieheen ja kyllä se exä unohtuu. Ihastuksiahan tulee mut ei niihin aikusen ihmisen tarvi mukaan lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Sanot että on muuttunu. Mutta eipä välttämättä olekaan. Se voi olla vain "kuvitelmaa" ku et ole tekemisissä enää jatkuvasti sen kanssa. Lienee parasta vain keskittyä uuteen mieheen ja kyllä se exä unohtuu. Ihastuksiahan tulee mut ei niihin aikusen ihmisen tarvi mukaan lähteä.

voi olla niinkin.. mutta ollaan melkee joka päivä yhteyksissä ja asutaan suht lähekkäin ja tiedeän et nyt tekee töitä, ei paljoa juo ja silleen..
jotenkin sitä vaan ajattelee et olisko lapsi onnellisempi et äiskä ja iskä asuisikin saman katon alla jne.. mut siitä muksu kärsisi enempi jos se menis taas siihen pisteeseen kun 3v sitten.. ;(

Yhteistyössä