Vanha setä yritti vokotella minua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sara"

Vieras
Ei siis suinkaan oma setäni, vaan setä-ikäinen mies. "Voi kuin tuollaisen ihanan nuoren neidon saisi" jne. plaa plaa plaa. Itse olen siis reilu parikymppinen, tämä mies about 45.

Sanoin tälle miehelle, että voi kuule, et sinä tuosta yhtään nuorru, vaikka nuoremman naisen saisitkin. Lisäksi minulla ei satu olemaan mitään isäkompleksia, jonka vuoksi tarvitsisin setä-ikäisen miehen. Ja mitään muuta käyttöä en sen ikäiselle miehelle keksisikään.

Setä lähti möksähtäneenä pois.

Ihan helkkarin surullista. Miten uskallan ottaa itselleni koskaan miestä? Kyllähän minäkin joskus vanhenen ja onko mieheni silloin vonkaamassa parikymppisiä?

[QUOTE="sara";26560472]Ei siis suinkaan oma setäni, vaan setä-ikäinen mies. "Voi kuin tuollaisen ihanan nuoren neidon saisi" jne. plaa plaa plaa. Itse olen siis reilu parikymppinen, tämä mies about 45.

Sanoin tälle miehelle, että voi kuule, et sinä tuosta yhtään nuorru, vaikka nuoremman naisen saisitkin. Lisäksi minulla ei satu olemaan mitään isäkompleksia, jonka vuoksi tarvitsisin setä-ikäisen miehen. Ja mitään muuta käyttöä en sen ikäiselle miehelle keksisikään.

Setä lähti möksähtäneenä pois.

Ihan helkkarin surullista. Miten uskallan ottaa itselleni koskaan miestä? Kyllähän minäkin joskus vanhenen ja onko mieheni silloin vonkaamassa parikymppisiä?[/QUOTE]

Et sit kuitenkaan ollu niin reilu että olisit sedälle antanu?

Kuten sanottu: mitä minä tuollaisella setä-ikäisellä, kun nuorempia ja viriilempejäkin on tarjolla? :) Kärsitään niistä vaihdevuosioireista ja impotensseista vasta sitten, kun on sen aika. Ei ole kiinnostusta tehdä mitään aika matkaa kolmenkymmenen vuoden päähän.

[QUOTE="Jeba";26560549]Nii miettikääs ny ku jotkuu brad pitit ja depin johnnytki on melkein 50v ja mie kyllä antaisin niille milloin vain! :D[/QUOTE]

Jos jonmpikumpi heistä osoittaisi kiinnostusta minua kohtaan, kunnioitukseni heitä kohtaan kuolisi siihen paikkaan (ja sen myötä kiinnostus). Selvästi he olisivat vain niin pinnallisia, että viehättyisivät minusta nuoruuden ja kauneuden (katsojan silmässä) perusteella, sillä henkisellä tasolla minulla tuskin olisi mitään mitä heille antaa.

[QUOTE="sara";26560590]Kylmä? Sen perusteella, että en anna jollekin tuiki tuntemattomalle sedälle, kun tämä keksii pyytää?[/QUOTE]

et haluu seksii kun mies ehdottaa? jep olet kylmä!

No voi! Olenpa minä nyt paha, kun en anna jollekin vieraalle varatulle sedälle! Onhan se kansalaisvelvollisuus, ja jos tästä kieltäydyt, olet ylimielinen nirppanokka.

[QUOTE="aada";26560605]ööö mikä on sun ongelma, mikset halua seksiä...?:O[/QUOTE]

Ei minulla ole mitään seksiä vastaan, päinvastoin. Jos kyseessä on joku viehättävä omaa ikääni lähellä oleva mies. Mitkään patut ei kiinnosta, niin kuin ei esim. koiratkaan siinä mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja täti;26560628:
Noh älkääs olko noin ankaria.. Kyllä Sarakin kasvaa ja löytää seksin iloin. :)

Täti hei :) Minä olen kyllä löytänyt seksin ilon, kiitos kysymästä. Vaikkakaan en siinä mielessä, että harrastaisin sitä 25 vuotta itseäni vanhempien kanssa. Itse kun olet jo täti-ikään ehtinyt, niin ilmeisesti (omalla logiikallasi) haet seksiseuraa eläkeläisistä? :) Muutama vuosi eteenpäin niin siirryt vanhainkotilaisiin?

Älä sitä sure että miehes alkais neljä-viiskymppisenä katsella nuorempia. Pakkohan senkin on jotain katsella, koska siinä iässä sinä puumana jahtaat nuorta lihaa sinäkin...

(Ja se nuori mies on altis ihan kaikenikäisille naisille... nam.)

Yhteistyössä