Vanha setä yritti vokotella minua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sara";26560472]Ei siis suinkaan oma setäni, vaan setä-ikäinen mies. "Voi kuin tuollaisen ihanan nuoren neidon saisi" jne. plaa plaa plaa. Itse olen siis reilu parikymppinen, tämä mies about 45.

Sanoin tälle miehelle, että voi kuule, et sinä tuosta yhtään nuorru, vaikka nuoremman naisen saisitkin. Lisäksi minulla ei satu olemaan mitään isäkompleksia, jonka vuoksi tarvitsisin setä-ikäisen miehen. Ja mitään muuta käyttöä en sen ikäiselle miehelle keksisikään.

Setä lähti möksähtäneenä pois.

Ihan helkkarin surullista. Miten uskallan ottaa itselleni koskaan miestä? Kyllähän minäkin joskus vanhenen ja onko mieheni silloin vonkaamassa parikymppisiä?[/QUOTE]

Miten määrittelet setä-ikäisen? Vieraat ja tututkin miehet on miehiä, oli ne sit minkä ikäisiä tahansa. Setä on isän veli ja niitä nyt voi olla minkä ikäisiä tahansa. Mieheni veljestä tuli setä 7 vuotiaana.

Vanhat ukot jotka vokottelee nuoria on kuvottavia, itelle kans pari osunu kohdalle ja ei helvetti sitä ahdistuksen määrää kun ei ymmärrä ettei kiinnosta :/
Yks tuli ahdistelemaan kun olin kävelemässä kaupungille kun piti mennä syömään miehen kanssa vuosipäivän kunniaksi, ei kuulemma haitannut tätä setää että olin kihloissa ja kaikenlisäks raskaana, oli omiakin lapsia kuulemma..
Toinen sattu kaupassa ja olikin sellanen limanuljaska että ei mitään rajaa, mulla oli vielä mies mukana ja ei kyl hirveesti arvostanu setämiehen lähentely yrityksiä :D

Nyt ehkä naurattaa jo, mutta itse tilanteessa ahdisti niin perkeleesti kun ei mikään mennyt perille :/

Yhteistyössä