A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kauhistus! Vammalaan on ollut tulevaisuudessa tarkoitukseni mennä synnyttämään. Lähipiirissäni on vain huonoja kokemuksia Taysista ja ihania Vammalasta. Olen muodostanut siis aika mustavalkoisen kuvan: Tays-helvetti, Vammala-taivas. Ikävä uutinen kaikenkaikkiaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
Sanoopi henkilö, joka ei selvästikään tiedä mistä puhuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kauhistus! Vammalaan on tulevaisuudessa ollut itseni tarkoituksena mennä synnyttämään. Lähipiirissäni on vain huonoja kokemuksia Taysista ja ihania Vammalasta. Olen muodostanut siis aika mustavalkoisen kuvan: Tays-helvetti, Vammala-taivas. Ikävä uutinen kaikenkaikkiaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
Mä asun täällä Vammalassa ja olen edelleen samaa mieltä.Waste of money. Tays on vallan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
Mä asun täällä Vammalassa ja olen edelleen samaa mieltä.Waste of money. Tays on vallan ok.
Oletko myös synnyttänyt Vammalassa?
Alkuperäinen kirjoittaja iso kiitos:en tiedä mitä sanoa tuosta asiasta mutta kunnioitan vammalan aluesairaalaa sen verran että heille täydet pisteet 7v syntyneestä pojasta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
En ole.Mutta ei ole Taysista mitään pahaa sanottavaa, ei todellakaan. Anteeksi nyt vaan, mutta mikä siinä synnytyspaikassa on niin ihmeellistä, mitä ei voisi muualla olla?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä tunnen yhen kätilön siellä vammalassa
Alkuperäinen kirjoittaja ARGH:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
En ole.Mutta ei ole Taysista mitään pahaa sanottavaa, ei todellakaan. Anteeksi nyt vaan, mutta mikä siinä synnytyspaikassa on niin ihmeellistä, mitä ei voisi muualla olla?
![]()
![]()
Vammalassa vaan on niin hyvä synnyttää. Se ei tunnu lainkaan laitosmaiselta paikalta.
Ennen ensimmäistä synnytystä olin epävarma siitä kumpaan menisin. Kävin kummassakin synnytysvalmennuksessa ja sen jälkeen päätös oli itsestäänselvä.
Enkä päivääkään ole päätöstäni katunut.
Ihana asia, että sinulla on hyvät kokemukset Taysista. Jos joskus sinne joudun, niin silloin tarvin niitä hyviä kokemuksia, jotta levollisin mielin sinne voisin mennä. Kun minä olen kuullut pilvin pimein vain sitä negatiivista sieltä... Vauvojen huudattamista, äitien jättämistä oman onnensa nojaan, tympeää kohtelua, kiirettä, ahtautta, käytävällä makuuttamista ilman huonepaikkaa, liukuhihnaa, epäonnistuneita ompeleita ja vaikka mitä. Rennoimmiten asiaan suhtautuvat ystäväni ovat vain todenneet, että kiitosta eivät ole voineet lähtiessään sanoa. Kamalimmat kokemukset kokeneet ovat sitten jo ihan vaatineet seuraavan synnytyksen Vammalassa ja ovat sen myös saaneet.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kauhistus! Vammalaan on ollut tulevaisuudessa tarkoitukseni mennä synnyttämään. Lähipiirissäni on vain huonoja kokemuksia Taysista ja ihania Vammalasta. Olen muodostanut siis aika mustavalkoisen kuvan: Tays-helvetti, Vammala-taivas. Ikävä uutinen kaikenkaikkiaan.![]()
mä oon tykänny tayssista ja en oo kuullu mitään ikävää siitä
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kauhistus! Vammalaan on tulevaisuudessa ollut itseni tarkoituksena mennä synnyttämään. Lähipiirissäni on vain huonoja kokemuksia Taysista ja ihania Vammalasta. Olen muodostanut siis aika mustavalkoisen kuvan: Tays-helvetti, Vammala-taivas. Ikävä uutinen kaikenkaikkiaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Kauhistus! Vammalaan on tulevaisuudessa ollut itseni tarkoituksena mennä synnyttämään. Lähipiirissäni on vain huonoja kokemuksia Taysista ja ihania Vammalasta. Olen muodostanut siis aika mustavalkoisen kuvan: Tays-helvetti, Vammala-taivas. Ikävä uutinen kaikenkaikkiaan.![]()
:wave: Täällä yksi, jolla on vaan postiivisia kokemuksia Taysista. Kaikki kolme lasta siellä synnyttänyt ja mitään huonoa ei sanottavana. Mutta tottakai ihmisillä on eri näkemyksiä juuri, jos esim.on ollut jotain mikä jäänyt sitten ns.hampaan koloon vaivaan :/
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Alkuperäinen kirjoittaja ARGH!:Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:Mitäpä tuossa onkaan järkeä. Yliopistosairaala on 50 km päässä ja kallista pitää yllä.
![]()
![]()
Vammalassa vaan on niin hyvä synnyttää. Se ei tunnu lainkaan laitosmaiselta paikalta.
Ennen ensimmäistä synnytystä olin epävarma siitä kumpaan menisin. Kävin kummassakin synnytysvalmennuksessa ja sen jälkeen päätös oli itsestäänselvä.
Enkä päivääkään ole päätöstäni katunut.
Hmm. Mä olin Vammalassa synnytysvalmennuksen ja mitään erityistä ei ilmennyt. Tays on oikeasti paljon kodikkaampi mitä luuletkaan. Mulle on oikeasti ihan sama, missä synnytän kunhan on sairaalaolosuhteet. Synnytyksen funktio on saada lapsi, seinät ja hömpötykset on vaan sivuseikka.Mutta kukin tyylillään, aivan älytöntähän se on pitää kahta synnytyslaitosta 50 km säteellä toisistaan, antaisivat toisen vaikka tuonne Lappiin, jossa välimatkat on satoja kilsoja.
Miksi et voisi valita? Tiedän Tampereelta ja Nokialta uudestisynnyttäjät, jotka synnyttivät ensimmäisen Taysissa ja toisen Vammalassa. Kun neuvolassa puhuu ja puhuu, aina uudestaan ja uudestaan karmeasta kokemuksestaan, niin voit saadakin valita Vammalan. Ota asia puheeksi ja ehdota, ei siinä ainakaan mitään voi hävitä.Alkuperäinen kirjoittaja mom:Tays oli kamala paikka synnyttää ja jos voisin valita synnyttäisin tämän kakkosen Vammalassa. Tays oli tupaten täynnä synnyttäneiden osastolla (päiväsalissa ja käytävän päässäkin sänkyjä), hoitajilla oli aivan älytön kiire ja kohtelu tylyä.![]()