valvova vauva!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöpöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nöpöinen

Vieras
eli mun 6vkoa vanha vaavi saattaa valvoa jopa 12 h tosin ottaa sellasia 10-30min tirsoja välillä...onkohan ihan normaalia?syntymästään asti valvonut pitkiä pätkiä jo.kasvaa reilua vauhtia ja muutenkin iloinen ja jäntevä vauva..onko kellään muulla ollut ns valvovaa vaavia?
synnärillä sanoivat heti että varmasti jaksaa olla enempi hereillä kun muut ikäisensä kun mnei reilu 2vkoa yli mut silti..noin pitkiä aikoja..täällähän oon ite jo ihan helisemässä kun sattuu nuo unet ottamaan aina päivällä ja sillon ei ite saa unta..

Meillä toi kakkonen valvo vauvana tosi paljon etenkin öisin, välillä torkahti ja taas valvottiin sille piti pitää seuraa.. auta armias jos ees yritit ite torkahtaa sohvalle tai laittaa silmät kiinni ja samalla vaikka sitterissä keikuttaa huuto alko saman tien. Päivällä kyllä nukku sitten ihan hyvin. Nopsaan kyllä meni ohi toi vaihe ja sitten nukku yötkii jo tosi hyvin :)

voih tota ohimenoa ootellessa....mistä tuo neiti repii ton energian...ja sama täällä et pitää seurustella koko ajan ei sa ite todellakaan laittaa simmuja kiinni tai neitiä makuu asentoon muuten tulee raivari...

Elä kuule hepuloi., normaalia on, ja mulla on samanlainen vauva joka nyt 9 vuotias, edelleen vähäuninen.
Vauvasi valvoo koska haluaa oppia ja nähdä maailmaa, ts. viisas lapsi tulossa!!! Ei sitä opi mitään jos nukkuu! Hän ammentaa tietoa valveilla olollaan.
Voit odottaa hyvin tempperamenttisia aikoja kun lapsi kasvaa, mutta se on vaan merkki siitä että lapsesi on fiksu ja menee läpi vaikka harmaan kiven sitt myös aikuisena!

Näin myös meidän neiti. Ja tosiaan, fiksu ku mikä ja määrätietoinen, tulee pärjään elämässä hyvin!

Alkuperäinen kirjoittaja mude:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja kauanhan tää kestää??hermot menee ja nukahdan pystyyn..

siis valvooko vaavi myös öisin paljon vai nukkuuko sitten pidempiä pätkiä putkeen??

siis nimen omaan öisin valvoo.eilenkin nukahti klo 12.00 ja veteli sikeitä ilta 12 asti tietty välil söi ja oli parikertaa 1 h hereillä..sit taas valvo yö 12 aamu yhteen...huoh..ja ei kyl ite osaa pväl nukkua ja en mä voi miestäkään valvottaa öisin ku sen pitää kummiski töissä käydä..

sä tietenkin nukut aina kun vaavi nukkuu. oli yö tai päivä. kyllä osaat kun opettelet. tai jos et saa unta, niin makaat ainakin silmät kiinni vaavin vieressä, kyllä sekin auttaa.

Yhteistyössä