E
entiedämitäteen
Vieras
Mua ahdistaa. Mä en tiedä mitä mä teen jos eräs tavallaan terveyteen liittyvä juttu pilaa opiskelut. Se on pilannut sen ennenkin.. Mä oon miettinyt jopa itsemurhaa, koska se on mun elämän loppu jos toi koulu menee sivusuun ton jutun takii... Ei oo sellasta alaa jota toi terveysjuttu kestäis ja joka mua kiinnostais. Mä en halua -taas- lopettaa opiskeluu sen takii. Nykyinen opiskeluala on tavallaan aika raskas ala. Ei voi kyykistyä/polvistua/kumartua lähes ollenkaan. Mä en oo viel koskaan saanut kunnon vastausta tohon asiaan mistään lääkäriltä. Tällä viikolla on kuitenkin pieni mahdollisuus saada vastauksia. Mua pelottaa jo etukäteen että mitä teen JOS se sanoo että toi juttu ei kestä opiskelua. :'(
Joulukii olis tulossa, vietän joulun varmaan yksin kotona, enkä sukulaisten luona, kun oli alunperin tarkoitus. En mä jaksa esittää iloista ym, kun olo on kokoajan p*ska. Nehän kattoo heti kieroon jos näyttää todellisen olon ja suureen ääneen ihmettelee mikä on, vaikka hekin sen tietävät. Mut en mä voi tehdä sukulaismuksuille sitä etten oo niidenkaa jouluna. <3
Joulukii olis tulossa, vietän joulun varmaan yksin kotona, enkä sukulaisten luona, kun oli alunperin tarkoitus. En mä jaksa esittää iloista ym, kun olo on kokoajan p*ska. Nehän kattoo heti kieroon jos näyttää todellisen olon ja suureen ääneen ihmettelee mikä on, vaikka hekin sen tietävät. Mut en mä voi tehdä sukulaismuksuille sitä etten oo niidenkaa jouluna. <3