Valtava ahdistus! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entiedämitäteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entiedämitäteen

Vieras
Mua ahdistaa. Mä en tiedä mitä mä teen jos eräs tavallaan terveyteen liittyvä juttu pilaa opiskelut. Se on pilannut sen ennenkin.. Mä oon miettinyt jopa itsemurhaa, koska se on mun elämän loppu jos toi koulu menee sivusuun ton jutun takii... Ei oo sellasta alaa jota toi terveysjuttu kestäis ja joka mua kiinnostais. Mä en halua -taas- lopettaa opiskeluu sen takii. Nykyinen opiskeluala on tavallaan aika raskas ala. Ei voi kyykistyä/polvistua/kumartua lähes ollenkaan. Mä en oo viel koskaan saanut kunnon vastausta tohon asiaan mistään lääkäriltä. Tällä viikolla on kuitenkin pieni mahdollisuus saada vastauksia. Mua pelottaa jo etukäteen että mitä teen JOS se sanoo että toi juttu ei kestä opiskelua. :'(
Joulukii olis tulossa, vietän joulun varmaan yksin kotona, enkä sukulaisten luona, kun oli alunperin tarkoitus. En mä jaksa esittää iloista ym, kun olo on kokoajan p*ska. Nehän kattoo heti kieroon jos näyttää todellisen olon ja suureen ääneen ihmettelee mikä on, vaikka hekin sen tietävät. Mut en mä voi tehdä sukulaismuksuille sitä etten oo niidenkaa jouluna. <3

kuulostaa ikävälle, mutta oli tilanne mikä hyvänsä tän viikon mahdollisten vastausten jälkeen, niin kannattais varmaan joka tapauksessa puhua tuntemuksistaan ja ajatuksistaan jollekin, miks ei ammattilaisellekin. Auttaa saamaan näkökulmaa ja saat tukea eikä tarvi ite murehtia asiaa, olit sitten nykyisissä opinnoissa tai muualla. Jos joku sanoo, että terveystilanne ei nykyisin opiskelemaasi alaa kestä, niin asiaa kannattaa varmaan punnita tosissaan, koska jos se on totta niin sinun etusi mukaista on asia todeta opiskeluaikana eikä myöhemmin, mutta jos itse vahvasti arvelet että alan töihin pystyisit niin ei kannata helpolla myöntyä toisten sanomisiin, jos arvelevat ettei onnistuisi, sä omat rajoitteesi parhaiten itse tiedät. Asiat voi nyt tuntua ahdistavilta ja mielessä uhkaava tilanne maailmanlopulta, mutta kun antaa vähän aikaa, saattaa jo näkökulma muuttua ja kirkastua.