onko sossulla oikeus kysyy miks luottotiedot menny?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

riikka

Vieras
en saa sen takii opintolainaa ja nyt pitäs olla sossuun selvitys siitä et mihin sitä velkaa on ja paljonko

et jos pystyisivät sossus auttaan mua ja ite maksaisin osan. mut mulla ei yksinkertasesti ole rahaa maksaa niitä velkoja vielä et mitä tuosta on hyötyy?

mistä mä edes saan tietää ne velat?

Mun mielestä on oikeus kysyä. Hehän nimen omaan tarttevat tiedon että miksi sinulle annettaisiin toimeentulotukea.
Voisiko sieltä ulosottovirastosta soittaa suoraan sossuun, eli sopisivat keskenään miten homma hoidetaan. En tiedä voiko noin tehdä, ihan vain ehdotuksena

Alkuperäinen kirjoittaja riikka:
en saa sen takii opintolainaa ja nyt pitäs olla sossuun selvitys siitä et mihin sitä velkaa on ja paljonko

et jos pystyisivät sossus auttaan mua ja ite maksaisin osan. mut mulla ei yksinkertasesti ole rahaa maksaa niitä velkoja vielä et mitä tuosta on hyötyy?

siis auttaan missä? maksaan sun velat? hei infoo ihmees jos ne maksaa ne ni eiköhä moni muukin mene sinne äkkiä! jos kyse on sinun toimeentulotuki tarpeesta koska et kykene saamaan opintolainaa niin mun kaverille ainakin meni asia siten että sai kelalta sen päätöksen ettei opintolainaa myönnetä ja miksi, eli sen piti hakea sitä opintolainaa ja kielteinen päätös piti viiä sinne soskuun... ja sillä selvä...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

siis auttaan missä? maksaan sun velat? hei infoo ihmees jos ne maksaa ne ni eiköhä moni muukin mene sinne äkkiä! jos kyse on sinun toimeentulotuki tarpeesta koska et kykene saamaan opintolainaa niin mun kaverille ainakin meni asia siten että sai kelalta sen päätöksen ettei opintolainaa myönnetä ja miksi, eli sen piti hakea sitä opintolainaa ja kielteinen päätös piti viiä sinne soskuun... ja sillä selvä...
ne voi auttaa osassa velkojen maksuu mut pitäs iteki pystyy hoitamaan osaa. mä en ainakaa nyt pysty. opintolainan päätöksen ne näkee sossus suoraa koneelta et en sitä saa. mut tuollasta se selitti mulle eikä maksanu koko toimeentulotukee

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oisko aika miettiä vähän sitä rahankäyttöä? Luottotiedot menneet ja nyt sossun luukulla, kun ei muuten pärjää...

tyhjästä on kuule paha nyhjästä. sossus saisin asioida vaikka sitä lainaa saisinki ja mieluusti ottasin sen lainan mut en saa. piste

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita ulosottomiehelle ja kysy, paljonko sulla on maksamatonta velkaa.

voiko ne tiedot saada puhelimes vai lähettävätkö kirjeen? tarvisin tiedot pian ku ei tuu muuten loppua toimeentulotukea

Jos kirjeenä pitää lähettää niin voihan ne faksata sossuun sen. Silon se on siellä melkein heti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita ulosottomiehelle ja kysy, paljonko sulla on maksamatonta velkaa.

voiko ne tiedot saada puhelimes vai lähettävätkö kirjeen? tarvisin tiedot pian ku ei tuu muuten loppua toimeentulotukea

Jos kirjeenä pitää lähettää niin voihan ne faksata sossuun sen. Silon se on siellä melkein heti.

jos tulee huomenna tai maanantaina niin kyl pystyn sen verran odottaan. mut musta tuntuu jotenki hölmöltä et ne auttais maksaan ne velat! siis itehän mun pitää ne hoitaa sit ku pystyn

Yhteistyössä