Mitä varten mun lapsia vihaat???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minkä takii se pitää kakaroihin siirtää mun vihaaminen??? Jos ie mua siedä niin mut mun lapset?? Tajutkaa oikeesti joskus kun teette tollasta mä en oo ainoo joka eristettiin ja vihattiin niit äitijä tosi on paljon.

Häh?

Ihmisillä on useampia laitteita auki ja sitten sekottuu, mihin oli vastaamassa jotaki. Eihän tuo ole mitenkään harvinaista edes. Niin siinä saattaa helposti käydä. Vähän sama kun Kokkikoulussa kerran, kun olin ElainGottshallin asussa, sain samalta tyypiltä ihan erit tarinat, kuin siinä asussa, missä yleensä olin. Eihän sitä kukaan muu huomannut, mut opinpa jotakin itse:D
http://koti.netplaza.fi/~paula/xyz/lapsettomuus.htm

Silloin en tosin tiennyt tuosta asiasta yhtään mitään. E-pillereitä ne ihmiset ei siedä ollenkaan, mut minkäs teet---o_O

Ette te tajuu...sillon kun sanotte et mun lasten kaa ei saa olla tekemissä niin se haittaa tulee lapsille. No sitten kun te eristät jotku lapset niin tietenki ne alkaa käyttäytyy vähän huonommin. Sitten musta tulee vihanen ja sitten tää ympyrä on suljettu. No se vaan jatkuu ja jatkuu ja kaiki tekee jotain paskaa toisille. Mä puhun talosta ja pihasta ja siitä miten hulluks tällänen menee. Mut se koko alku on pihalla talossa neuvolassa kauppakeskuksissa päiväkodissa kerhoissa lasussa ilmoissa opettajissa ja niissä ne jotka on epä päteviä ja ne jotka luulee et ne on parempia koska rahaa niin ne kans.

Ette te tajuu...sillon kun sanotte et mun lasten kaa ei saa olla tekemissä niin se haittaa tulee lapsille. No sitten kun te eristät jotku lapset niin tietenki ne alkaa käyttäytyy vähän huonommin. Sitten musta tulee vihanen ja sitten tää ympyrä on suljettu. No se vaan jatkuu ja jatkuu ja kaiki tekee jotain paskaa toisille. Mä puhun talosta ja pihasta ja siitä miten hulluks tällänen menee. Mut se koko alku on pihalla talossa neuvolassa kauppakeskuksissa päiväkodissa kerhoissa lasussa ilmoissa opettajissa ja niissä ne jotka on epä päteviä ja ne jotka luulee et ne on parempia koska rahaa niin ne kans.

Jos palaisit aiheeseen kun olet selvä ja kuivilla. Toivotaan, että sellainenkin päivä on tulossa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Koska olet kuitenkin opettanut huonot tapasi lapsillesi. Ei muut jaksa heidän käytöstään. Ja yleensä se tarkoittaa myöskin sitä, että joutuu jossain määrin olemaan tekemisissä myös sinun kanssasi. Jos olet yhtä seko kuin kirjoituksesi, niin kukapa haluaa päästää lapsiaan sinun seuraasi. Käytännössä se sinun lastesi kanssa kaveeraaminen on yksipuolista eli muut joutuvat aina katsomaan sinun lastesi perään, mahdollisesti aina syöttämään jne, mutta siitä ei saa mitään vastavuoroisesti. Enintään hyvän mielen lapsen huolehtimesta, mutta toisaalta hyväksi käytetyn tunteen. Eniten tuollaisessa tapauksessa, että kun ottanut kaveriksi kylään sen siedettän lapsen, jonka kanssa omakin tykkää leikkiä rauhassa, mutta kun hänen siivellään tänne laitetaan myös kamala ADHD-kakara, jota naapuruston isommatkin lapset yrittävät vältellä ja pitää huolen, että pysyisi jotenkuten tyytyväisenä, ettei paikat hajoaisi tai saisi "turpaansa" tuolta.

Kummasti aina pahimpien surkimusten mielestä joka paikassa on epäpätevää porukkaa töissä. Itsellään heillä ei ole muuta kuin "kova elämänkoulu" takana ilman mitään oikeaa koulutusta. Tulipa äskettäin kuultua sivusta yhden tuollaisen avutumista, jälkikasvu kuulosti seuraavan aika samoja jälkiä teiniäitiyksineen :rolleyes:

Yhteistyössä