A
ahdistunutttttt
Vieras
Mä en tiedä mitä mä enää teen. Ahdistus on kova ja mielessä pyörii vaan itsari. Loppuis kivut ja kaikki muukin kerralla, mutta en mä voi lemmikkejäni hylätä sen takii, ei vaan pysty niille tekee sitä. Läheisistä nyt puhumattakaan. Mut suunnitelma on valmis ja melkeinpä itsemurhakirjekin... Mä aiemmin olin mielenterveyspaikan asiakas, mut siitä ei ahdistukseen todellakaan apua ollut. Uudessa paikassa en oo vielä käynyt. Sinne niiden numeroon vois soittaa tällei yölläkii, mut se on aina niin korkee kynnys soittaa mihkään tollaseen.
Mä en vaan jaksa! :'(
nukkumaan on turha mennä kun kivut estää nukkumisen kuitenkii ja tän viikon ajan on päivärytmi muutenkii ollu sillee että nukkumaan joskus 5 aikaan aamuyöstä ja herään ehkä joskus kolmelta. Ja kun tää ahdistava olo on jatkunut jo viikon, enempi tai vähempi voimakkaana...
Mä en vaan jaksa! :'(
nukkumaan on turha mennä kun kivut estää nukkumisen kuitenkii ja tän viikon ajan on päivärytmi muutenkii ollu sillee että nukkumaan joskus 5 aikaan aamuyöstä ja herään ehkä joskus kolmelta. Ja kun tää ahdistava olo on jatkunut jo viikon, enempi tai vähempi voimakkaana...