A
ahdistunuttt
Vieras
Mä en tiedä mitä tehdä... Tää ahistus ei lopu. Ahistaa tällä hetkellä kaikki. Kun on joku ahistusdiagnoosi ni sen jälkeen kaikki kuvittelee että fyysiset kivut johtuu siitä ahistuksesta. Kivut tuli ennen mitään ahistusta... Mut periaattees ihan sama, kaikki vähättelee kaikkee kuitenkii.. Mulla ei oo ketään jolle puhua. Eräs lähipiiriin kuuluva puhu munkaa yks päivä puhelimessa. Puhui ihan normaalisti, sit kun puhelu loppui(se olevinaan lopetti puhelun mut puhelu kuitenkii jatkui, mut se ei huomannu sitä.) ni kuitenkii selän takana hirvee haukkuminen alkoi! Se sanoi mulle varmaan n.2-3viikkoo sitten että mun pitäs tehdä itsemurha, ettei mun tarviis enää käyä sen luona. No enpä oo sen jälkeen paljoo käynytkään.
MÄ mietin jatkuvasti että onko tässä elämässä enää mitään syytä elää... En mä haluu kuolla, mut en mä jaksa elääkään.
Terapeutti on täys k*sipää. Sen tehtävä on vähätellä jokaista asiaa, mistä puhun. Ihmetystä todella herättää sen toiminta kun muutaman kk:n aikana sillä on ollut lähes 10 eri työparia. Joka toinen kerta on se sen nimetty työpari, joka toinen kerta sitten taas joku uppo-outo ja kun ei ees ilmota etukäteen että kenenkaa tulee sovitulle käynnille. Mut nyt vihdoin ovat sielläpäässäkin tajunneet että sen pitää vaihtua...
Mä en tiedä kuinka kauan jaksan..!
MÄ mietin jatkuvasti että onko tässä elämässä enää mitään syytä elää... En mä haluu kuolla, mut en mä jaksa elääkään.
Terapeutti on täys k*sipää. Sen tehtävä on vähätellä jokaista asiaa, mistä puhun. Ihmetystä todella herättää sen toiminta kun muutaman kk:n aikana sillä on ollut lähes 10 eri työparia. Joka toinen kerta on se sen nimetty työpari, joka toinen kerta sitten taas joku uppo-outo ja kun ei ees ilmota etukäteen että kenenkaa tulee sovitulle käynnille. Mut nyt vihdoin ovat sielläpäässäkin tajunneet että sen pitää vaihtua...
Mä en tiedä kuinka kauan jaksan..!