Valskaako teillä kestovaipat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus nuo TSI:t valskaa. Tykkään eniten pitää pojalla taskua tai sisävaippa+villikset tai fleecekuori. Ja meilla on paljon TSIvaippoja, äiskä on ommellut meille.

Meillä on falskannut melkein kaikki merkit, mutta osasyynä voi olla se, etten vaihda niitä riittävän usein (pitäsi varmasti 2h tunnin välein vaihtaa). Mut pidän aina ruskovillan villahousuja myös pul-taskujen päällä ja silloin on pomminvarma paketti :)

Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Juu kyllä falskaa omatekemä fleecevaipat... Inhottaa välillä, käytänkin niitä sisällä vaan. Pulista ja softiksesta tehyt pitää aika hyvin! :)

Meillä taas just fleecekuoret pitää hyvin, on siis äidin tekemiä. Piti yönkin kun sisällä oli Ronja ja Roope tuplaläppävaippa+pieni imu :D

Sellaiset falskaa helpommin missä ei ole ympäriinsä kantattu, ainakin mun kokemuksella. Meillä tykätään esim. fuzzeista. Niissä on reisissä kujat vaikkei olekaan ympäriinsä kantattu. Varma paketti esim. yökäyttöön on ollut meillä sisävaippa + imse vimse kuori, tai vielä parempi jos on villakuori. Joskus olen laittanut yöksi myös taskuvaipan ihan normaalisti (lisätäytteellä) ja siihen lisäksi vielä kuoren päälle. Meillä itse tehdyt ei falskaa sen enempää kuin "merkkivaipatkaan". TSI-vaipat kanttaan aina ympäriinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Wursti Makkaravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Juu kyllä falskaa omatekemä fleecevaipat... Inhottaa välillä, käytänkin niitä sisällä vaan. Pulista ja softiksesta tehyt pitää aika hyvin! :)

Meillä taas just fleecekuoret pitää hyvin, on siis äidin tekemiä. Piti yönkin kun sisällä oli Ronja ja Roope tuplaläppävaippa+pieni imu :D

Kaveri vihjas että miun pitäis ne fleecekuoret pestä saippualla että se tukkis sen verran ettei imis läpi.

Unohtui... Siis ostin uutena igu-leen aio-vaipan bambutäytteellä. Se piti pestä noin 5 kertaa ennen kuin pääsi imuun, sitä ennen pissat valui suoraan lahkeesta ulos. Nyt toimii niinkuin pitääkin. Tämä pätee varmasti kaikkiin uusiin aio-vaippoihin ja imuihin, eli niitä pitää pestä muutamaan otteeseen että kangas pääsee hyvään imuun.

Yhteistyössä