Purkkirusketus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ainakin aikoinaan käytin niitä yves Rocherin tuotteita mut laita siihen rusketusrasvan sekaan saman verran tavallista rasvaa,ei jää niitä raitoja tai tule epätasaisuuksia :D

Tyhmä kysymys, mutta ruskettuuko purkkirusketuksen läpi? :ashamed:

Mull ois tuolla Avonin itseruskettava

Kuinka noita käytetään, en oo koskaan käyttäny, enkä tiiä kannattaako käyttääkään, kun oon niin vaalee ihonen ja ihan varmasti olisin läikikäs, mutta, jos jalkoihin vaan koittas tms..

Xen-Tan on paras, ei tule oranssi lopputulos ja haisee ihan kivalta. Joltain palstalta luin suosituksen. Kun sen ensin levittää se on tosi tumma, mutta sen on vain tarkotus näyttää että mihin sitä väriä on jo mennyt, se tumma aine lähtee pesussa pois ja riittää että pitää kolme tuntia, jäljelle jää päivettynyt iho (tai sen näköinen).

Xen-tania kannattaa tilata briteistä, tulee enemmän kun puolet halvemmaksi ja kun tilaus tulee EU:n sisältä niin ei tarvi tullimaksuistakaan huolehtia. http://www.gorgeousshop.co.uk/shop/xen-tan-241/ , tuolta tilannu itse ainakin sen 10 kertaa ja aina tullut nopeasti perille. Nyt kun vielä punnan kurssi on alhainen niin kannattaa todellakin. Toimituskulut on sellaista 5 punnan eli n. 7-8 euron luokkaa.
Itse olen kokeillut melkein kaikkia Xen-tanin tuotteita ja parhaimmiksi olen kokenut Xen-tan Dark Lotionin sekä Xen-tan Mousse Intensen. Molemmat sopii vartalolle sekä kasvoille. Tuo mousse on ehkä parempi jos pelkää mahdollisia näppyjä kasvojen alueelle, Dark Lotion on meinaa hyvin kosteuttava tuote.
Xen-tanin tuotteita on helppo levittää niiden opasvärin avulla, aine on tummaa jolloin näkee mihin on jo levitellyt eikä tule raitoja tai läikkiä, kunhan muistaa kuoria ihon ensin.
Ja tuoksu ei ole tavallisen itseruskettavan tapainen vaan 10 kertaa parempi ja siedettävämpi.

Kannattaa kokeilla! :)

Yhteistyössä