veera
tytöstä ois yks mustavalkoin kuva ja ajattelin onnistuukohan kotona kopioiminen valokuvapaperille miten?kukaa kopsannu näin?
Tai jos on monitoimilaite, ni mustavalkokopio vaan valokuvapaperille. Hyvin toimii.Alkuperäinen kirjoittaja Toy story:Jos sinulla scanneri niin sillä koneelle se kuva ja sitten tulostat.
Olisko kaupungissa kopioliikettä jossa vois ottaa (vaikka isomman?) kunnon värikopion? Samalla vois kysyä josko ne skannaisi sen kanssa. Ei iso homma eikä kalliskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hei apua mullekin:Osaisko joku auttaa mua? Siis mulla on meijän lapsista sisaruskuva jonka mummi joskus otatti jossain puljussa jonka nimeä ei enää edes muista. Kuvassa ei lue mitään,paikallinen valokuvaliike ei suostu sitä kopioimaan koska on tekijänoikeudet,mutta siis ois ihana saada kuvasta suurempi versio. En vaan tiedä mistä lähen kyseistä valokuvaamoa metsästämään... Kuvassa ei lue mitään takana,ei edes mitään lisätilausnumeroa.
Kotona ei ole skanneriakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko kaupungissa kopioliikettä jossa vois ottaa (vaikka isomman?) kunnon värikopion? Samalla vois kysyä josko ne skannaisi sen kanssa. Ei iso homma eikä kalliskaan.Alkuperäinen kirjoittaja Hei apua mullekin:Osaisko joku auttaa mua? Siis mulla on meijän lapsista sisaruskuva jonka mummi joskus otatti jossain puljussa jonka nimeä ei enää edes muista. Kuvassa ei lue mitään,paikallinen valokuvaliike ei suostu sitä kopioimaan koska on tekijänoikeudet,mutta siis ois ihana saada kuvasta suurempi versio. En vaan tiedä mistä lähen kyseistä valokuvaamoa metsästämään... Kuvassa ei lue mitään takana,ei edes mitään lisätilausnumeroa.
Kotona ei ole skanneriakaan.
Tai jos jollain kaverilla on skanneri, kävisi siellä? HP:n monitoimilaite (kopio, tulostin, skanneri) maksaa tarjouksessa n 49 eur eli paljoa sitä enempää ei kannata maksaa.