valokuvasta lisää kopioita kotona,onnistuuko?

  • Viestiketjun aloittaja veera
  • Ensimmäinen viesti
Wilpuri
Itse otin lasten tarhakuvista töissä värikopiokoneella kopioita, siis värillisiä, ja hyvin onnistui. Luulisin että onnistuu myös nuo musta-valkokuvat.

Hei ja Toy story, oletko laittanut kuvia mulle vaunuista?
 
Hei apua mullekin
Osaisko joku auttaa mua? Siis mulla on meijän lapsista sisaruskuva jonka mummi joskus otatti jossain puljussa jonka nimeä ei enää edes muista. Kuvassa ei lue mitään,paikallinen valokuvaliike ei suostu sitä kopioimaan koska on tekijänoikeudet,mutta siis ois ihana saada kuvasta suurempi versio. En vaan tiedä mistä lähen kyseistä valokuvaamoa metsästämään... Kuvassa ei lue mitään takana,ei edes mitään lisätilausnumeroa.
Kotona ei ole skanneriakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Hei apua mullekin:
Osaisko joku auttaa mua? Siis mulla on meijän lapsista sisaruskuva jonka mummi joskus otatti jossain puljussa jonka nimeä ei enää edes muista. Kuvassa ei lue mitään,paikallinen valokuvaliike ei suostu sitä kopioimaan koska on tekijänoikeudet,mutta siis ois ihana saada kuvasta suurempi versio. En vaan tiedä mistä lähen kyseistä valokuvaamoa metsästämään... Kuvassa ei lue mitään takana,ei edes mitään lisätilausnumeroa.
Kotona ei ole skanneriakaan.
Olisko kaupungissa kopioliikettä jossa vois ottaa (vaikka isomman?) kunnon värikopion? Samalla vois kysyä josko ne skannaisi sen kanssa. Ei iso homma eikä kalliskaan.

Tai jos jollain kaverilla on skanneri, kävisi siellä? HP:n monitoimilaite (kopio, tulostin, skanneri) maksaa tarjouksessa n 49 eur eli paljoa sitä enempää ei kannata maksaa.
 
Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei apua mullekin:
Osaisko joku auttaa mua? Siis mulla on meijän lapsista sisaruskuva jonka mummi joskus otatti jossain puljussa jonka nimeä ei enää edes muista. Kuvassa ei lue mitään,paikallinen valokuvaliike ei suostu sitä kopioimaan koska on tekijänoikeudet,mutta siis ois ihana saada kuvasta suurempi versio. En vaan tiedä mistä lähen kyseistä valokuvaamoa metsästämään... Kuvassa ei lue mitään takana,ei edes mitään lisätilausnumeroa.
Kotona ei ole skanneriakaan.
Olisko kaupungissa kopioliikettä jossa vois ottaa (vaikka isomman?) kunnon värikopion? Samalla vois kysyä josko ne skannaisi sen kanssa. Ei iso homma eikä kalliskaan.

Tai jos jollain kaverilla on skanneri, kävisi siellä? HP:n monitoimilaite (kopio, tulostin, skanneri) maksaa tarjouksessa n 49 eur eli paljoa sitä enempää ei kannata maksaa.

Oi,kiitos vinkistä,mäpäs otankin noista kopiointiliikkeistä selvää.

 
Mein iskä kävi kopiointiliikkeessä 50 vuotta vanhojen pikkuisten valokuvien kanssa. Takasii tuli isompien kuvien kanssa!
Tosi hyviä ja siistejä tuli!

Nyt on minullakin kuva missä isäni on ihan vauva ja on mummoni (äitinsä ) sylissä!
Ihana kuva!
 

Yhteistyössä