Valmistautukaa leskeyteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyyninen pyknikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyyninen pyknikko

Vieras
...ja hemmottelemaan miehiänne kantamalla riittävästi olutta sekä makkaraa (ei mitään HK:n sinistä, vähintään kabanossia sen olla pitää) kaupasta kun he nauttivat tämän kesän parhaasta mahdollisesta tv-viihteestä, jalkapallon EM-kisoista.

Kyllä, ne ovat täällä taas. Meidän kaikkien yhteisenä ilonamme heinäkuun alkupuolelle asti. Huikeaa ilotulitusta avausottelusta finaaliin asti.

Iloitkaame ja täyttäkäämme sohvat (miehet siis, naiset hoitakoon oman osansa ja lapset siinä sivussa)

Enkö mä saakaan katsoa niitä kisoja?? Ja onneksi heti perään tulee yleisurheilun em-kisat (joita mies ei onneksi katso niin joku meillä ehtii siivotakin). Sitten ehtii vähän hengähtää ennen olympiakisoja.

Mä valmistauduin näihin ja useimpiin muihinkin urheliukisoihin jo miehenvalintavaiheessa. Ei haittaa meidän perheen menoja tai olemista mitkään kisat. Mulle penkkiurheiluhulluus on jonkinlainen totaalinen turn-off.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Me katsellaan yhdessä ja varmaan välillä sipsien ja kaljatölkinkin ääressä. Kaikkia pelejä ei tarvitse nähdä ja kyllähän sitä voi samalla siivoilla ja katsoa peliä toisella silmällä. Mitään menoja ei ainakaan alkukarsintojen takia peruta, finaalin takia voisi harkita.

...ja hemmottelemaan miehiänne kantamalla riittävästi olutta sekä makkaraa (ei mitään HK:n sinistä, vähintään kabanossia sen olla pitää) kaupasta kun he nauttivat tämän kesän parhaasta mahdollisesta tv-viihteestä, jalkapallon EM-kisoista.

Kyllä, ne ovat täällä taas. Meidän kaikkien yhteisenä ilonamme heinäkuun alkupuolelle asti. Huikeaa ilotulitusta avausottelusta finaaliin asti.

Iloitkaame ja täyttäkäämme sohvat (miehet siis, naiset hoitakoon oman osansa ja lapset siinä sivussa)

Meillä on mies yhtä vähän kiinnostunu jalkapallosta kuin minä. Meillä ei katota noita kisoja. Mutta EM- yleisurheilu ja Lontoon kisat, todennäkösesti meillä istuu emäntä enemmän telkkarin eessä ja isäntä grillaa.

meillä katsoo kumpikin jalkapalloa eikä ole tarvetta palvella miestä..ja vaikken jalkapalloa seuraisikaan, niin mies on kyllä ihan kykenevä viettämään aikaa myös perheen kanssa..

TIetenkin valmistaudun. Makkarat on ostettu, kaljat on kylmässä ja studio-osuuksien aikana aion olla perse pystyssä jos mies vaikka haluaa keventää oloaan seksin merkeissä. Muun ajan kuljen seksikkäissä alusasuissa tarjoilemassa ruokaa ja juomaa, en tietenkään tee itsestäni numeroa etten ole häiriöksi. Lapset ovat hoidossa EM-kisojen ajan.

Mies katsoo jalkapalloa kutsuu isänsä ja veljensäkkin katsomaan. Eivät juo, mutta ai jai sitä huutoa..|O yritin innostua itsekkin, mutta kun ei niin ei.. Pitänee palstailla ahkeraan kun tv on varattu..:p

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä