valkoinen sohva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla ikean ihanat ektorp-löhösohvat ja huomenna olen menossa ostamaan niihin valkoiset päälliset, jotka saa irrottaa runkokankaita myöten ja pestä 60 asteessa.

Vaihtopäällisinä löytyy kaapista hiekanbeiget, vaaleanvihreät ja punaiset päälliset.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Hyvin ollaan pärjätty, lapsia ja eläimiä on.
Ainoa joka on kunnolla onnistunut sohvan sotkemaan olin minä.

Saakos teän sohvalla istua lapsetkin? Ja kaikenlaisissa housuissa -farkuissa? entäs jos elukat kiehnaa sohvan reunaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Hyvin ollaan pärjätty, lapsia ja eläimiä on.
Ainoa joka on kunnolla onnistunut sohvan sotkemaan olin minä.

Saakos teän sohvalla istua lapsetkin? Ja kaikenlaisissa housuissa -farkuissa? entäs jos elukat kiehnaa sohvan reunaa?

Saa kaikki kiehnätä eikä tarvitse erikseen vaihtaa vaatteita kun tulee sisään ellei ole erityisen paskaset housut.
Miksei farkuissa?

Meidän sohvassa on on koko istumapinta-alan peittämä samanvärinen fliishuopa. On jopa ihan huomaamaton ja oikein toimiva meillä. Sohvalla ei syödä, eikä lueta sanomalehtiä!

meilläkin valkoinen ektorp ja hyvä pestä aina likaantuessa, eipähän värit ainakaan haalistu, kun ovat valmiiksi haaleat! Kun on vielä vaihtopäälliset, niin hyvin pysyy puhtaina sohvat kun pesee ahkerasti. Meillä tosin syödään ja juodaankin sohvilla...ei olla turhan niuhoja siisteyden suhteen.

Yhteistyössä