Valitus aiheellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei-no
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei-no

Vieras
Olipas taas neuvolassa uusi terkkari. Minusta tuntui heti sen nahdessani etta tuon ihmisen kanssa ei kemiat tasmaa... ja oikeassa olin.

Tytto on 14kk ja painaa tasan 11kg, pituutta 79cm. On kuulemma liian iso ja lihava! Alkoi sitten kysella sen syomisista ja maitoa saa kuulemma ihan liikaa, n 4dl paivassa! Pitaisi kuulemma antaa puolet tuosta vetena "etta saadaan tuo painonnousu hallintaan". Annoin sen aikansa paasata ja kysyin sitten etta milla perusteella vauva on liian iso. Kuulemma siksi koska vauva on kasvanut tahan menneessa kayrien keskella ja on nyt tuon tason ylapuolella. Kysyinkin etta pitaisiko minun kieltaa tuota vauvaa kasvamasta!

Terkkari oli myos kovasti huolissaan siita kun vauvalla on vasta 4 hammasta. Hammaslaakarin pitaisi katsoa tilanne ja ottaa kuvat onko siella ikenissa hampaita.

Kolmanneksi puheenkehitys on kuulemma pahasti jaljessa koska vauva ei sano viela tunnistettavia sanoja. Jatti huomioimatta sen etta meidan perhe on kaksikielinen ja usein silloin puhe tulee tavallista myohemmin. Meilla on kaksi vanhempaa lasta ja niilla alkoi sanoja tulla vasta puolitoista vuotiaana.

Kaiken kukkuraksi se tokaisi "no onneksi sentaan kavelee".

Tein kirjallisen valituksen. Eihan siita muuta seuraa kuin korkeintaan anteeksipyynto.

Minua ei terkkari saanut huolestumaan. Tama on sentaan kolmas lapsi ja uskon jotain tietavan itsekin lasten kasvusta ja kehityksesta. Mutta enta jos olisin epavarma esikoisen aiti niin olisin saattanut huolestua, ja ihan turhaan.

Ylireagointiako vai ihan aiheesta?

Yhteistyössä