Mitä pitäs ottaa huomioon? Mun pitäs huomenna mennä ostamaan uus leikkuri.
Sen tiiän, että en tarttee vetävää, hyvin oon tähänkin asti jaksanu tyrkätä tota vanhaa rakkinetta. Ja mieluusti biosilppuava.
Mutta sitten. Ukko tahtois akkukäyttösen, minä bensakäyttösen. Entinen on akkukäyttönen ja ihan ok ollu, saatiinkin tosin käytettynä, joten ei odotettukaan priimaa. Mutta pihaa on nyt enemmän kuin se piha, josta tuo perittiin... Eli miten niissä riittää uusissa leikkuuteho? Kuinka pitkään?
Ja entäs nuo bensakäyttöset perusvehkeet, onko niissä eroja ja miten niitä pitää huoltaa? =)
Sen tiiän, että en tarttee vetävää, hyvin oon tähänkin asti jaksanu tyrkätä tota vanhaa rakkinetta. Ja mieluusti biosilppuava.
Mutta sitten. Ukko tahtois akkukäyttösen, minä bensakäyttösen. Entinen on akkukäyttönen ja ihan ok ollu, saatiinkin tosin käytettynä, joten ei odotettukaan priimaa. Mutta pihaa on nyt enemmän kuin se piha, josta tuo perittiin... Eli miten niissä riittää uusissa leikkuuteho? Kuinka pitkään?
Ja entäs nuo bensakäyttöset perusvehkeet, onko niissä eroja ja miten niitä pitää huoltaa? =)