Välillä todellakin tuntuu että joillakin korvat vain koristeen ja osittain aivotkin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kävimpä taas aamulla mielenkiintoisen keskustelun exän kanssa 4.30, kun se käväisi tässä. Tuohon aikaan siksi, kun se oli menossa töistä kotiinsa ja haki täältä jotain tavaroitaan, joita vielä on täällä, pikku hiljaa ne onneksi täältä tiensä pois.

Olen parikin kertaa muistuttanut, että esikoisen synttärit vietetään nyt sunnuntaina, että tuleeko exä silloin myös ja on sanonut tulevansa, niin tänä aamuna sitten sanoi, että hän tulee perjantaina ja katsoi minua kuin vähä-älyistä, kun monelta sunnuntaina tulee. Hän tulee kuulemma silloin kun ne synttärit oikeasti on ja taas katsoi kuin vähä-älyistä ja totesin, että ne on ensi tiistaina ja toinen yritti vängätä vastaan että ei ole kuin nyt perjantaina.

Toinen on sitten synttärilahja, viime viikolla kysyin, että osallistuuko exä mun ostamaan lahjaan vai ostaako oman. Se kysyi vielä, että mitä olen ostanut ja sanoin, että Cars-duploja. No eilen sitten kysyi multa uudestaan, että mitä olet ostanut ja totesin taas että Cars-duploja ja kysyi että millaisia, no lopputulos on se, että me ollaan ostettu ihan samanlaisia Cars-duploja tolle pojalle.
Kun totesin, että kannattaa vaihtaa, minä olen omani tilannut nettikaupasta ja ne tuli jo viime viikolla ja exä on omansa ostanut vasta ton meidän ekan keskutelun jälkeen. Ei sitten voinut kysyä aiemmin että millaisia duploja olen ostanut. Siinä on vielä sekin, että sanoin sille paljonko noi suurinpiirtein maksoi.

Se vaan ei koskaan kuuntele mitä sille sanotaan, joskus tekisi mieli hankkia sille kuulolaite.

Alkuperäinen kirjoittaja omg:
Mä en lakkaa hämmästelemästä sitä, millaisten miesten kanssa te palstamammat lyöttäydytte yhteen..

Oletko koskaan huomannut, että ihmiset voivat muuttua paljonkin - hyvään tai huonoon suuntaan? Oma ex-puolisoni oli todella ihana, herkkä ja kaikin puolin kunnon mies, kunnes ryhtyi toimitusjohtajaksi ja raha + valta + stressi tms., muuttivat hänet erilaiseksi. Eron jälkeen muutos on yhä korostunut uuden puolison myötä, joka on kovasti paljon exääni muokkaillut... Ikävöin sitä miestä, joka minulla toistakymmentä vuotta oli, mutta tuota, miksi on muuttunut, en koskisi pitkällä tikullakaan...

Siis väsyneenä varmaan tajunnut että haluat että hän ostaa niitä dubloja.

Kai haluaa olla lapsensa virallisena synttärinä läsnä eikä yksi vieraista muiden joukossa, erittäin ymmärrettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja no:

Kai haluaa olla lapsensa virallisena synttärinä läsnä eikä yksi vieraista muiden joukossa, erittäin ymmärrettävää.

No mä tiedän syyn, miksi ei tule silloin sunnuntaina, koska on silloin nykyisen naisensa luona ja se ei asu tässä missään lähellä, ei voi olla yhtä viikonloppua pois sieltä. Ensinnäkin näihin juhliin tulee iso osa miehen omia sukulaisia ja kavereita, mutta kyllä minäkin niiden kanssa juttuun tulen, ehkä jopa paremmin kuin mies itse :)

No itse se silloin vielä kysyi, että mitä olet ostanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No mä tiedän syyn, miksi ei tule silloin sunnuntaina, koska on silloin nykyisen naisensa luona ja se ei asu tässä missään lähellä, ei voi olla yhtä viikonloppua pois sieltä. Ensinnäkin näihin juhliin tulee iso osa miehen omia sukulaisia ja kavereita, mutta kyllä minäkin niiden kanssa juttuun tulen, ehkä jopa paremmin kuin mies itse :)

Ai, luulin että kunnon isä jonka lemppasit koska oli niin tylsä ja joka haluaa olla läsnä lastensa elämässä, mutta ei sit. :D

No itse se silloin vielä kysyi, että mitä olet ostanut :)

Ai näitä lasten kautta kostajia, henkisesti jälkeenjääneitä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Niin ja noista duploista sen verran, että hän ei suostu niitä vaihtamaan, koska ne on jo paketoitu, elikkä mun pitää vaihtaa noi.

No haitanneeko tuo jos lapsella on molempien luona jotain samoja leluja? :)

Lapsi ei vietä oikeastaan aikaa isänsä luona, joten siellä ei tarvitse juurikaan leluja tällä hetkellä olla. Isä käy täällä lastaan tapaamassa ja käy lapsen kanssa joskus jossain.

Katsoit sitten parhaaksi tulla tällä kommentillasi osoittamaan, että otsikko todellakin pitää paikkansa... :laugh:

Jos mies kysyi, mitä toinen on ostanut, ja ostaa sitten samaa, on tajuamisessa toivomisen varaa.

Ja jos aikoo olla perjantaina synttäreitä juhlimassa, kun synttärit oikeasti ovat tiistaina, niin siinäkin kohtaa taisi mennä jotain pieleen.

Ymmärtämisesi sinällään on kyllä liikuttavaa. :D

Yhteistyössä