Välikysymys: Minkä asian puolesta olisit valmis kuolemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Haluan että olen kuolen ennen kahta lastaani EHDOTTOMASTI.

Esikoiseni kuoli viime vuonna 5-vuotiaana ja silloin olisin toivonut että itse olisin ollut siinä. Hän joutui kärsimään niin ...
:(

:hug: voi ei.... En osaa edes kuvitella, kuinka sen on täytynyt olla raskasta.. Ja on varmasti vieläkin. Sitä tekisi mitä vain, että lapsellaan olisi parasta olla... Voimia.

Mä kuolisin ainoastaan lapseni puolesta!! Vaikka rakastan vanhempiani suuresti en silti olisi valmis jättämään lastani ilman äitiä. Ennen lastani olisin ollut valmis kuolemaan äitini puolesta, mutta en enää..

En tiedä, ajatustasolla on helppoa olla valmis kuolemaan lastensa puolesta, ja heidän puolestaan oletettavasti olisinkin.. tosin en kykene sanomaan miten toimisin jos joutuisimme vaikka taistelemaan hengestämme laivan upotessa avomerellä ja pelastusvenepaikkoja olisi vain yksi. Ihmisen hengissäsäilymisvietti voi ylittää parhaimmatkin aikomukset.

Alkuperäinen kirjoittaja mimosalle:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Haluan että olen kuolen ennen kahta lastaani EHDOTTOMASTI.

Esikoiseni kuoli viime vuonna 5-vuotiaana ja silloin olisin toivonut että itse olisin ollut siinä. Hän joutui kärsimään niin ...
:(

:hug: voi ei.... En osaa edes kuvitella, kuinka sen on täytynyt olla raskasta.. Ja on varmasti vieläkin. Sitä tekisi mitä vain, että lapsellaan olisi parasta olla... Voimia.

Kiitos. Elämä on niin arvaamatonta...
Pelko näiden kahden muun lapsen menetyksestä on kova esikoisen menetyksen jälkeen..

Voimia tarvitaan tässä aina välillä kiitos.

tähän on tosi vaikea vastata, mutta yritän kuitenkin. Jos oma lapsi kärsisi ja olisi tuskissaan, niin varmaankin silloin voisin ajatella kuolevani hänen puolestaan. Mutta miten sitten on lapsen laita, jos äiti kuolisi? Joutuu se lapsi sellaisessakin tilanteessa kärsimään tuskaa ja ikävää. Millainen olisi lapsen elämä, jos äitiä ei olisi? Huih..kamala ajatuskin.

Yhteistyössä