Mietin tässä vain, et kannattaako suhdetta jatkaa jos ei toiseen luota? En tarkota että kaikkien älyttömien epäilysten takia tarttis heti mies heivata. Mutta kun oma kokemus on se, että kun mies kerran petti en sitte enää ikinä luottanut siihen vaikka ois kuinka vakuutellut ettei niin tee uudelleen. Ja eikös se luottamus ole tärkein asia parisuhteessa? Ja menihän se ja petti uudelleenkin. Jatkossa kyllä heivaan miehen heti jos kuulen sen pettäneen. Sanoi mies mitä hyvänsä ja vaikka ois jatkossa uskollisuuden perikuva niin suhteen tuhoaa ihmeen nopeasti luottamuksen puute...
Pettäminen särkee unelman täydellisestä onnesta.
Eihän täydellistä onnea, ehkä olekkaan, mutta jokainen toivoo, edes voivansa kuvitella omaansa, täydelliseksi.
Kuvittelin, joskus että elämää voi jatkaa, senkin jälkeen kuten ennenkin...mutta, se ei muistista häviä koskaan.
Se särkee sielun ja sulkee sydämen.
Minun kokemukseni:
Kaiken kiisti siihen asti kunnes sain todisteet kasattua.. En kertonut tietäväni ja pystyväni todistamaan, kysyin ja kiisti. Kertoi minun olevan epäilevä hullu. Kun tiesi jääneensä kiinni, sanoi tekonsa johtuneen siitä että olin epäilevä hullu.. Luottamus ei palannut koskaan, suurin syy ehkä se että jonkin ajan kuluttua käytös muuttui suht samanlaiseksi ja kas kummaa, syykin oli sama.Nainen vain eri...
Suomessakin pitäisi julkaista jonkinlaista listaa miehistä joilla taipumuksia pettämiseen , toisen kärähdyksen jälkeen voisi päästä listoille.
Tämä tarjoaisi jokaiselle naiselle mahdollisuuden valita haluaako seurustella pettävän miehen kanssa vai ei. Jos tietää että mies on pettävää tyyppiä ko. ihmiseen osaisi suhtautua oikein ja olla ainankin rakastumatta, paitsi että mikähän ihme siinä on että naiset ajattelisivat että eihän hän minua petä, niitä aikaisempia vain.... heh.
neuvoton ap. Minusta tärkeintä on uskoa omaa sisäistä tuntoaan jos kerran on aiemminkin pettänyt pettää suurella todennäköisyydellä nytkin mutta peittelee vain peremmin.
Miksi annat anteeksi joka kerta jos kerran kerta toisensa jälkeen sama tilanne. Onko raha-asiat tai omaisuus niin kova sana että oma hyvinvointi ja sisäinen mielenterveys menee miettiessä pettääkö se taas ja milloinkahan jää kiinni.
Kannatan myös tota mustanlistan pitoa ystävättärien kesken nk. kiinni jääneistä tyypeistä - tietää ainakin mitä saa ja mitä ei koskaan tule näiltä tyypeiltä saamaan.