K
Kari42
Vieras
Kirjoitin aiemmin jutun ""Olenko oikeutettu onneen"", joka oli niin kuin monet epäilikin, ihan puuta heinää. Halusin vain testata naisten mielipiteet kun tilanne on se, että mies pettää. Olen parin vuoden aikan seuraillut näiden palstojen kirjoittelua ja huomannut sen, että naisilla on oikeus tehdä mitä vain, mutta miehillä ei. Se mitä hyväksytään naisilta, sitä ei hyväksytä miehiltä. Tässä taannoin oli kirjoitus jossa nainen kertoi pitävän salarakasta ja hän ei voinut erota miehestään koska oli taloudellisesti riippuvainen. No ""ellit"" antoi tietenkin siunauksen tälle suhteelle, usein sanoen, että et loukkaa miestäsi kun hän ei tiedä suhteestasi ja sinulla on oikeus onneen ja rakkaus vain tulee sille ei voi mitään. Laiton tahallani samantyylisen viestin, ja vastaukseksi sain että olen siipiveikko, sika, valehtelija, pervo ja ties mitä. Kyseltiinpä jopa miten eläketurvani menee kun en ole töissä ja toivottiin että jäisin kiinni sikoilustani. Aika hauskaa huomata tämä eriarvoisuus miesten ja naisten kesken, naisten maailmassa. Aika kieroutuneita on tämän päivän naiset. Aivan oikeesti olen naimisissa ja minulla on kaksi lasta, käyn töissä ja vaimoni on kotona. Enkä pettäisi vaimoani mistään hinnasta, toista niin tärkeää kuin ihmisen kunnioittaminen ja oma perhe, eti tästä maailmasta löydy. Vain raukkamainen ja halpamainen ihminen pettää.
Oikein hyvää ja rehellistä kesää kaikille.
Oikein hyvää ja rehellistä kesää kaikille.