SALARAKAS

Elzu
Tarkotukseni ei oo mollata muitten valintoja, mutten itse tajua, että jos ollaan jo parisuhteessa, niin miten ihmeessä ees joku pystyy tollaseen "salarakas"- touhuun :x

Ite en vois kyllä ees lapsiani katsoa hyvällä omalla tunnolla jos pettäisin, saati miestäni...

miten joku pystyy elämään moisessa valheessa.

Itse ainakin eroaisin ennenkuin tekisin "syrjähypyn" :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:16 Elzu kirjoitti:
Tarkotukseni ei oo mollata muitten valintoja, mutten itse tajua, että jos ollaan jo parisuhteessa, niin miten ihmeessä ees joku pystyy tollaseen "salarakas"- touhuun :x

Ite en vois kyllä ees lapsiani katsoa hyvällä omalla tunnolla jos pettäisin, saati miestäni...

miten joku pystyy elämään moisessa valheessa.

Itse ainakin eroaisin ennenkuin tekisin "syrjähypyn" :\|
Kaikki kun eivät ajattele kuin sinä.Suhde voi olla muuten hyvä mutta seksipuoli tökkii ja sitä seksiä haetaan muualta.Ei sen vuoksi tarvitse perhettä hajottaa.
 
Elzu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:24 niin kirjoitti:
Kaikki kun eivät ajattele kuin sinä.Suhde voi olla muuten hyvä mutta seksipuoli tökkii ja sitä seksiä haetaan muualta.Ei sen vuoksi tarvitse perhettä hajottaa.
hmmm... tuli mieleen, että mitenkähän esim sitten itse reagoisit, jos saisit tietää että puolisosi käy tökkimässä vieraan ihmisen kanssa ja sitten touhuaa sinun kanssasi ihan ku mitään ei ois tapahtunut?

Vai olisiko se ihanaa sinusta?

joo, vaan enhän minä tosiaankaan ajattele niinku muut.
Minulle se oma rakas on täkein maan päällä, seksin kanssa tai ilman :whistle: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:58 Elzu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 15:24 niin kirjoitti:
Kaikki kun eivät ajattele kuin sinä.Suhde voi olla muuten hyvä mutta seksipuoli tökkii ja sitä seksiä haetaan muualta.Ei sen vuoksi tarvitse perhettä hajottaa.
hmmm... tuli mieleen, että mitenkähän esim sitten itse reagoisit, jos saisit tietää että puolisosi käy tökkimässä vieraan ihmisen kanssa ja sitten touhuaa sinun kanssasi ihan ku mitään ei ois tapahtunut?

Vai olisiko se ihanaa sinusta?

joo, vaan enhän minä tosiaankaan ajattele niinku muut.
Minulle se oma rakas on täkein maan päällä, seksin kanssa tai ilman :whistle:
Ei tarvitse miettiä kun minä olen sinkku.Ukkomiehet on kivoja ja en minä mieti kuksiiko he vaimojaan kun ovat kotonaan.Todennäköisimmin kyllä,ei se minua hetkauta. :wave:
 
kamalaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 16:03 niin kirjoitti:
Kaikki kun eivät ajattele kuin sinä.Suhde voi olla muuten hyvä mutta seksipuoli tökkii ja sitä seksiä haetaan muualta.Ei sen vuoksi tarvitse perhettä hajottaa.
hmmm... tuli mieleen, että mitenkähän esim sitten itse reagoisit, jos saisit tietää että puolisosi käy tökkimässä vieraan ihmisen kanssa ja sitten touhuaa sinun kanssasi ihan ku mitään ei ois tapahtunut?

Vai olisiko se ihanaa sinusta?

joo, vaan enhän minä tosiaankaan ajattele niinku muut.
Minulle se oma rakas on täkein maan päällä, seksin kanssa tai ilman :whistle:

[/quote]
Ei tarvitse miettiä kun minä olen sinkku.Ukkomiehet on kivoja ja en minä mieti kuksiiko he vaimojaan kun ovat kotonaan.Todennäköisimmin kyllä,ei se minua hetkauta. :wave:

[/quote]

Voi tsiisus, siis sinäkö kuksit ukkomiesten kanssa?
Eikö sua yhtään hävetä :eek:

jk samaa mieltä elzun kanssa :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 16:17 kamalaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 16:03 niin kirjoitti:
Kaikki kun eivät ajattele kuin sinä.Suhde voi olla muuten hyvä mutta seksipuoli tökkii ja sitä seksiä haetaan muualta.Ei sen vuoksi tarvitse perhettä hajottaa.
hmmm... tuli mieleen, että mitenkähän esim sitten itse reagoisit, jos saisit tietää että puolisosi käy tökkimässä vieraan ihmisen kanssa ja sitten touhuaa sinun kanssasi ihan ku mitään ei ois tapahtunut?

Vai olisiko se ihanaa sinusta?

joo, vaan enhän minä tosiaankaan ajattele niinku muut.
Minulle se oma rakas on täkein maan päällä, seksin kanssa tai ilman :whistle:
Ei tarvitse miettiä kun minä olen sinkku.Ukkomiehet on kivoja ja en minä mieti kuksiiko he vaimojaan kun ovat kotonaan.Todennäköisimmin kyllä,ei se minua hetkauta. :wave:


[/quote]

Voi tsiisus, siis sinäkö kuksit ukkomiesten kanssa?
Eikö sua yhtään hävetä :eek:

jk samaa mieltä elzun kanssa :wave:

[/quote]
Kyllä vain,kaksi eri ukkomiestä käy mulla vuoronperään.
Ei hävetä,miksi hävettäisi?Minä olen vapaa nainen.
Jos mies on varattu ja haluaa silti minun kanssani seksiä niin se on yksinomaan hänen asiansa miten sen asian kanssa elää.
Mä saan heiltä hyvää seksiä ja he saavat multa hyvää seksiä ja kaikki on niin kuin on sovittu.Me kolme olemme erittäin tyytyväisiä tilanteeseen.
Anteeksi jos järkytän mielenrauhaasi. :wave:
 
Arvon nimimerkki "niin". Tuskinpa sinä ja käytöksesi ketään järkytät. Mutta ehkä kylmä, kyyninen asenteesi voi jotakuta järkyttää. Se kertoo jotain, jostain. Kyllä minullakin on ollut ukkomies-suhde, mutta en kyllä pidä sitä minään elvistelyn aiheena. Ei se ole mikään riemuvoitto/sulka hattuun. Mutta en kyllä olisi voinut sitä suhdetta pitää yllä pelkän seksin takia. Tai ylipäätään mitään suhdetta kehenkään. En saa mitään kicksejä mistään hällä väliä -meiningistä.

Ukkomies-juttu loppui, kun löysin uuden suhteen. Niin juu, hänkin oli tavatessamme ukkomies. Mutta aika on kulunut, elämä mennyt eteenpäin. Nyt ollaan avoimesti yhdessä, mies ei ryhtynyt pettämään silloista vaimoaan, vaan jätti hänet käytännöllisesti katsoen heti, kun huomattiin, että meillä synkkaa niin hyvin, että tässä on sitä JOTAIN. Samalla paljastui, että kas vain, miehen exä olikin loikkinut petistä petiin, mutta kertoi asiasta vahingoniloa tirsuen vasta, kun mies hänet jätti. Vähän, niin kuin susannasievinen.

:LOL:
 
same boat 3
Mitäs sitten, kun ei kotoa saa seksiä, mutta muuten sujuu suht ok ja haluaa pitää perheen kasassa? minä olen meihelleni sanonut että taidan hakea muualta, niin ei siltikään mikään muutu, mies vaan sanoo että älä nyt....eikä siltikään mitään intiimiä tipu tälle naiselle :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 19:21 same boat 3 kirjoitti:
Mitäs sitten, kun ei kotoa saa seksiä, mutta muuten sujuu suht ok ja haluaa pitää perheen kasassa? minä olen meihelleni sanonut että taidan hakea muualta, niin ei siltikään mikään muutu, mies vaan sanoo että älä nyt....eikä siltikään mitään intiimiä tipu tälle naiselle :'(
Hanki rakastaja.
 
typerää
vesiperän vetää jos salarakkaita harrastaa, pidemmänpäälle! Jos ei kotona saa sexiä, konstit on monet , voit hankkia lisävirikkeitä kaupasta tai tee itse asian eteen jotain, esim. käytä mielikuvitusta älä ahdistele ja valita saisko munaa! Järjestä romanttinen ilta, alota jo aamusta huomavaisuus hellyys.
Ei elämä pelkän sexin ympärillä pyöri, välillä avioliitossa on jaksoja ettei halut käy yksiin, mutta ajan mittaan asiat yleensä korjaantuu jos teet asialle itse jotain.
 
same boat 3
kuules TYPERÄÄ: oletko itse ollut samassa tilanteessa? Minä olen kaiken kahdollisen koittanut, mutta alkua pidemmälle ei pääse kun mies jo sanoo ei. osaatko asettua muiden asemaan ollenkaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 13:58 same boat 3 kirjoitti:
kuules TYPERÄÄ: oletko itse ollut samassa tilanteessa? Minä olen kaiken kahdollisen koittanut, mutta alkua pidemmälle ei pääse kun mies jo sanoo ei. osaatko asettua muiden asemaan ollenkaan?
Tyypillinrn kommentti sellaiselta joka ei todellakaan ymmärrä miltä tuntuu kun toinen pihtaa esimerkiksi puolitoista vuotta yhteen menoon.
Kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi.Jos toinen osapuoli lopettaa seksin se on julminta mitä voi tehdä.Silloin on toisella oikeus hakea seksiä muualtakin kuin muovileluista tai omasta kädestä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:09 niin kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 13:58 same boat 3 kirjoitti:
kuules TYPERÄÄ: oletko itse ollut samassa tilanteessa? Minä olen kaiken kahdollisen koittanut, mutta alkua pidemmälle ei pääse kun mies jo sanoo ei. osaatko asettua muiden asemaan ollenkaan?
Tyypillinrn kommentti sellaiselta joka ei todellakaan ymmärrä miltä tuntuu kun toinen pihtaa esimerkiksi puolitoista vuotta yhteen menoon.
Kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi.Jos toinen osapuoli lopettaa seksin se on julminta mitä voi tehdä.Silloin on toisella oikeus hakea seksiä muualtakin kuin muovileluista tai omasta kädestä.
Kohtele toista niin kuin haluut itseäsi kohdeltavan. Mun mielestä mikään ei oikeuta puolison pettämiseen.. jos seksi ei luista ja se on se suhteen kulmakivi, niin voi ottaa eron.

Kun ajattelee itsekkäästi, pettämiseen oikeuttavia asioita varmasti löytyy.. on se sitten seksi, riidat tms. tai se työpaikan ihana mies :kieh:
 
kamalaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 14:56 Vieras kirjoitti:
Tyypillinen kommentti sellaiselta joka ei todellakaan ymmärrä miltä tuntuu kun toinen pihtaa esimerkiksi puolitoista vuotta yhteen menoon.
Kyllä normaaliin parisuhteeseen kuuluu seksi.Jos toinen osapuoli lopettaa seksin se on julminta mitä voi tehdä.Silloin on toisella oikeus hakea seksiä muualtakin kuin muovileluista tai omasta kädestä.
Kohtele toista niin kuin haluut itseäsi kohdeltavan. Mun mielestä mikään ei oikeuta puolison pettämiseen.. jos seksi ei luista ja se on se suhteen kulmakivi, niin voi ottaa eron.



[/quote]


Samaa mieltä.
JOS seksielämä on ollu puoli vuotta "jäissä" kyllä siinä jo muutaki on takana oltava kuin haluttomuus.

Tuo ottaa oikeesti kupoliin, kun suhdetta ei muka pystytä puhumalla parantamaan, vaan pitää vieraisiin hyökätä panemaan "joo mut ku se puoliso ei halua seksiä, nyyh ja nääh" :$

Joo, ei minulla oo kokemusta tollasesta omalla kohdallani, mutta tiedän pari tapausta aika likeltäki, jossa käytiin vieraissa ja erohan siitä (onneksi) tuli :whistle:
 

Yhteistyössä