Valakaa uskoa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Up
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Up

Vieras
Nyt on se hetki. Siis jo vähän liian myöhään muuten monelle, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, että on pakko skarpattava ja laittaa koti kuntoon ja opit kuntoon. Motivaatio siis on kova itsellänikin, mutta voisinko saada vielä potkun persuksiilleni. Niinku nyt. :)
 
Itseltäni puuttuu vielä se motivaatiokin osittain. Opinnoista siis kyse, opinnäytetyö puuttuu ja aihe keksimättä, pelottanut tämä opintojen alusta asti..
Eli olet kyllä jo puolimatkassa, kyllä se siitä :)
 

Täältä nyt potku tulossa :)

Sain juuri kesäkuussa omat opintoni lopulta valmiiksi ja kyllä helpotti. Opinnäytetyö tuntuu vaan suurelta jutulta, mut lopulta se on aika helppo homma (eikä sen tarvi olla maailman paras). Motivaatio kuitenkin pitää löytyä itsestä. Tsemppiä!
 

Similar threads

E
Viestiä
25
Luettu
728
A

Yhteistyössä