Vakuutusmaksu palautus

Onko kellään kokemusta?

Itse maksoin Tapiolaan kuukausi sitten auton vakuutusmaksun puolelta vuodelta (reilu 600 euroa), nyt kuitenkin auto on myyty, ja vakuutus irtisanottu. Kuinkakohan kauan kestää, että tuo ylimääräinen maksu palautuu tililleni.

Tilinroni muistin ilmoittaa, mutta en muistanut tuota aikaa kysyä, enkä enää uudestaan viitsisi jonottaa puhelimessa, joten ajattelin kysästä, onko kellään kokemusta?
 
vierailija
Ei nyt missään vakuutus yhtiössä kestä kahta viikkoa rahan palautus !! Korkeintaan menee 2-4arkipäivää ja sekin on max aika!!
Minulla on mennyt jo kaksi viikkoa koira & kotivakuutuksen päättymisestä olen soitellut ja kysellyt palautesteni perään turhaan kukaan ei tiedä mistään mitään ? Missään ei ole niin huonoa palvelua kuin Tapiolassa siksi sanoin vakuutukseni irtikin !
 
Minulla on mennyt jo kaksi viikkoa koira & kotivakuutuksen päättymisestä olen soitellut ja kysellyt palautesteni perään turhaan kukaan ei tiedä mistään mitään ? Missään ei ole niin huonoa palvelua kuin Tapiolassa siksi sanoin vakuutukseni irtikin !
Mene omille sivuille ja kirjoita viesti sitä kautta. Lisäksi katso, että tilitiedot löytyy sun omista tiedoista.
 
vierailija
Kannattaa tosiaan tarkastaa, että oma tilinumero on ilmoitettu sinne omiin tietoihin. Ja sitten ettei sitä palautusta käytetä johonkin muuhun vakuutukseen, jos on useampi vakuutus samassa talossa ja haluaa nimenomaisesti rahana sen palautuksen.
 
vierailija
Yli kuukausi Lähitapiolassa palautus. 2kuukautta mennyt kauiten...
Fennia on kerran ollut nopea muuten sekin hidas yhtiö.
Muut Yhtiöt maksavat 1-5pvän kuluessa.
Tämän saman kokemuksen ajamana 1,5 kk jälkeen tulin tänne vertaisia etsimään, kiitos reaaliaikaisesta infosta. Säästypähän aikaa ja hermoja kun ei tarvitse aspan kanssa asiaa ihmetellä, jos se olematon palvelu sattuu olemaan heidän tavaramerkki, joka erottaa kilpailijoista. Ei voi muuta kuin ihmetellä.
 

Yhteistyössä