Vakavia ongelmia miehen kanssa! Tuntuu etten jaksa enää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ohi on...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaako tutulta tää fraasi: "Sen näkee naamasta, jos lakkaa saamasta." Mulle ainakin kuulostaa. Meillä on ollut miehen haluttomuutta kohta kolme vuotta ja mulle se on niiiiiiiiin kauan, voi elämä. Ap lähde siis jo pian. Meillä mies kävi lääkettäkin syömään ja ollaan neuvonnassa yms, mutta ei apua oo näkynyt. Mies ei kuulemma pysty kun jännittää. Kaikki tää alkoi kun odotin meille lasta, ilmeisesti ei äitimuorit mun miehelle kelpaa.

[QUOTE="siru";24637472]Kuulostaako tutulta tää fraasi: "Sen näkee naamasta, jos lakkaa saamasta." Mulle ainakin kuulostaa. Meillä on ollut miehen haluttomuutta kohta kolme vuotta ja mulle se on niiiiiiiiin kauan, voi elämä. Ap lähde siis jo pian. Meillä mies kävi lääkettäkin syömään ja ollaan neuvonnassa yms, mutta ei apua oo näkynyt. Mies ei kuulemma pysty kun jännittää. Kaikki tää alkoi kun odotin meille lasta, ilmeisesti ei äitimuorit mun miehelle kelpaa.[/QUOTE]

Mitä lääkettä miehesi söi?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs harmaa;24637392:
Minä olin ex-mieheni kanssa 9 vuotta. Seksiä meillä oli tuona aikana suunnilleen 80-90 kertaa. Miehestä lähtöisin tuo pihtaus, ja lopulta vaan en jaksanut. Erosin, ja hankin kiihkeän rakastajan ja otin takaisin nuo kaikki puutteessaolovuodet.

Nykyään olen naimisissa miehen kanssa joka on seksuaalisuudeltaan normaali.

Jos ei ap:n mies suostu ottamaan apua vastaan, eikä muutokseen, neuvon ap:ta nostamaan kytkintä, kuten tein itsekin.

Onneksi olkoon!!!! Sait elämäsi takaisin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ehkä;24631630:
No ei oo suhtautuminen seksiin ihan normaalia jos on valmis jättämään toisen vain ja ainoastaan siks ettei oo seksiä. Sama kun jättäis toisen siks ettei se halua pelata korttia sun kans... Typeriä syitä.
:laugh:

Vetäisitkö muuten herneen nenääs jos sun mies pelais korttia vaikkapa naapurin Jennan kanssa? Ai, et? Entä naapurin Jannen kanssa? Ai et siitäkään?

No saisko sun mies sitten nussia naapurin jennan kans? Ai miksei?

(onko jollakulla täällä lainata rautalankaa ja punaista maalia???)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Miehesi voi tosiaan olla aseksuaali tai piilohomo, tai esim. lapsena hyväksikäytetty ja traumatisoitunut. Vain hän itse tietää ja voi hakea apua itselleen. Sinä et voi tehdä mitään koska mies ei apua eikä muutosta halua. Ainut mahdollisuutesi on jatkaa omaa elämääsi ilman miestä. Voimia!

Yhteistyössä