K
Klonkku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::headwall: :headwall:
mein pikkutytöllä, 5v, on 34 |O |O
Ja meillä 33
Mulla on itelläkin siro 42
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::headwall: :headwall:
Ja meillä 33Ei se niin vaarallista...
Mulla on itelläkin siro 42![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::headwall: :headwall:
Mulla on 41 ja miehellä 46, että vaikea arvata mistä tuo on geeninsä saanut![]()
Ens talvena me siirrytään varmaan kanootteihin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri::headwall: :headwall:
Mulla on 41 ja miehellä 46, että vaikea arvata mistä tuo on geeninsä saanut![]()
Ens talvena me siirrytään varmaan kanootteihin :saint:
Niihin mahtus ainakin villasukka hyvin =)
Oli muuten hauska kun kudoin pikkuveljelle villasukkaa koossa 48, niin kaikki luuli että teen paitaa tai jotain kun oli niin iso![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei isojalkaisia:Meidän 11 vuotialla tytöllä on kenkä kokoa 36. Ett kyllä toi aika iso on 7 vuotiaalle.
Isosikso 17 v ja hänellä koko 38-39
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:48 on jo aika valtava koko![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mulla kohta 8 vuotias tyttö ja kengänkoko 30, joka on siis reilu.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Mulla kohta 8 vuotias tyttö ja kengänkoko 30, joka on siis reilu.
Alkuperäinen kirjoittaja headless barbie:Aika isolta kuulostaa. Miten pitkä tyttö?
35 on pienikokoisen aikuisen jalkakoko!
Alkuperäinen kirjoittaja Isojalkaisia lapsia:Meinasin tipahtaa pepulleni, kun kuulin, että kuukauden päästä 7 v täyttävän kummitytön jalka on jo kokoa 35. Olen tilaamassa tytölle kesäksi kenkiä, joten pitää varmaan ostaa sitten koko 36.
Onko tämä kuinkakin tavallista että on noin suuri. Kuvittelin, että omalla vajaa 5 v pojalla on suuri jalka, kun on kokoa 29-30. Mutta ei ilmeisesti olekaan. Se tuskin kasvaa kahdessa vuodessa viittä kokoa ; )
Alkuperäinen kirjoittaja as if:Oho. Meidän 12v pojalla on jalan koko 35![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyttö 5 v. talvikengät 32
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja as if:Oho. Meidän 12v pojalla on jalan koko 35![]()
meidän pojalla oli 12v, 42 jalan koko pituuttakin oli jo 168cm