Vajaa 7 v tyttö ja jalan koko 35, onko yleistäkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isojalkaisia lapsia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
:headwall: :headwall:

mein pikkutytöllä, 5v, on 34 |O |O

Ja meillä 33 :) Ei se niin vaarallista...

Mulla on itelläkin siro 42 ;)

Mulla on 41 ja miehellä 46, että vaikea arvata mistä tuo on geeninsä saanut :D

Ens talvena me siirrytään varmaan kanootteihin :saint:

Niihin mahtus ainakin villasukka hyvin =)

Oli muuten hauska kun kudoin pikkuveljelle villasukkaa koossa 48, niin kaikki luuli että teen paitaa tai jotain kun oli niin iso :laugh:

:headwall: :headwall:

mein pikkutytöllä, 5v, on 34 |O |O

Ja meillä 33 :) Ei se niin vaarallista...

Mulla on itelläkin siro 42 ;)

Mulla on 41 ja miehellä 46, että vaikea arvata mistä tuo on geeninsä saanut :D

Ens talvena me siirrytään varmaan kanootteihin :saint:

Niihin mahtus ainakin villasukka hyvin =)

Oli muuten hauska kun kudoin pikkuveljelle villasukkaa koossa 48, niin kaikki luuli että teen paitaa tai jotain kun oli niin iso :laugh:

48 on jo aika valtava koko :D

Alkuperäinen kirjoittaja ei isojalkaisia:
Meidän 11 vuotialla tytöllä on kenkä kokoa 36. Ett kyllä toi aika iso on 7 vuotiaalle.
Isosikso 17 v ja hänellä koko 38-39

On tosi yksilöllistä, meidän 11v tytöllä jalka on 39 ja käytetäänkin toistemme kenkiä. Muutenkin siis pitkä tyttö.

Mä olen 22-vuotias ja mun kengänkokoni on 32. Ei tytön jalasta välttämättä jättijalkaa tule, joten hyvin taitavat asiat olla. Itse ottaisin mennen tullen koon 39-40 jalan kuin tämän lapsimaisen 32-kokoisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Isojalkaisia lapsia:
Meinasin tipahtaa pepulleni, kun kuulin, että kuukauden päästä 7 v täyttävän kummitytön jalka on jo kokoa 35. Olen tilaamassa tytölle kesäksi kenkiä, joten pitää varmaan ostaa sitten koko 36.

Onko tämä kuinkakin tavallista että on noin suuri. Kuvittelin, että omalla vajaa 5 v pojalla on suuri jalka, kun on kokoa 29-30. Mutta ei ilmeisesti olekaan. Se tuskin kasvaa kahdessa vuodessa viittä kokoa ; )

no, tuntuu kyllä lasten jalat olevan nykyään isompia kuin ennen, eli en tiedä onko tuo nyt tavattoman suuri.

meidän tytöllä, joka ei ole ihan vielä kolmeakaan vuotta, on kengännumero 28-29.

maatamyöten ne lapsen ensin kasvavat ja vasta sitten pituutta ylös päin.

itsellä tulee mieleen se,että meistä jokainen ostaa ehkä eri perusteella lapselleen kengät.
meillä talvikengissä on 1,5cm käynti vara, muissa umpinaisissa jalkineissa 1cm ja sandaaleissa se0,5cm.

Yhteistyössä