A
Allloittaja
Vieras
Niin siis, poika 2v 9kk on vasta jokunen viikko sitten oppinut päiväkuivaksi ja vaipat on siis nyt päivisin kokonaan pois. Pyytää itse pissalle ja suht iso pissa silloin tuleekin, mutta vain 3-4 x päivässä. Illalla juuri ennen nukkumaan menoakin pissaa, mutta silti jo alkuyöstä vaippa on AIVAN märkä ja täysi. Viime yönäkin sänky lainehti. Eikä todellakaan juo liikaa, melkein päinvastoin liian vähän, esim. eilen päivällisellä puoli lasia maitoa ja iltapalalla sama.
Toinen "ongelma" on kakkaaminen. Panttaa sitä välillä tai ei kai vaan osaa/halua helpolla tehdä pottaan, luulen että on tottunut tekemään sen seisten. Eilenkin tuli alku housuun ja loppu pottaan. Vaippaan kakkasi kerran tai kaksi päivässä, nyt ehkä kolmen päivän välein.
Toinen "ongelma" on kakkaaminen. Panttaa sitä välillä tai ei kai vaan osaa/halua helpolla tehdä pottaan, luulen että on tottunut tekemään sen seisten. Eilenkin tuli alku housuun ja loppu pottaan. Vaippaan kakkasi kerran tai kaksi päivässä, nyt ehkä kolmen päivän välein.