A
apua tarvitsen!
Vieras
Mä en tiedä mitä tehdä
Niin päikkäreille kuin yöunillekin meno on yhtäkkiä (viimisen viikon) ollut vähintään kahden tunnin taistelu. Päikkäreille on menty lounaan jälkeen ja nyt sit se venähtää aina niin paljon, että lopulta on pakko antaa periksi ja ruveta antamaan seuraavaa ruokaa jo. Sit lapsi olisikin väsynyt, mutta kello onkin jo likeemmäs 17... Yks päivä pistin siihen aikaan nukkuun: tuloksena tunnin päikkärit ja yöunille meno vasta 23 jälkeen...
No eilen sitten päätin, että kello 17 jälkeen ei enää mennä päikyille vaan kello 19 yöunille ja pidin muksin hereillä sinne asti. Menihän tuo, vaan päätti sit herätä kello 23!!!!! Ja sit en saanut sitä uudestaan nukkuun kun vasta 2 jälkeen
Eikä ole edes ainut lapsi ja muilla rytmi menee sen alkuperäisen mukaan ja minä alan olla todella loppu. Millä ihmeellä mä saan pakottua sen nukkumaan??? Entisaikoina kun oli vielä pinnasänky jäi sinne nätisti ja aluksi meni ton normisängynkin kanssa niin, mutta nyt on tullut joku ihme vaihe. Lapsi ehkä pitää sitä showta leikkinä... En tiedä 
No eilen sitten päätin, että kello 17 jälkeen ei enää mennä päikyille vaan kello 19 yöunille ja pidin muksin hereillä sinne asti. Menihän tuo, vaan päätti sit herätä kello 23!!!!! Ja sit en saanut sitä uudestaan nukkuun kun vasta 2 jälkeen