vainoharhanen lehmä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kehtaa mustana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kehtaa mustana

Vieras
oonko siis ihan typerä lehmä jos musta ois mukava saada joskus omaa aikaa?tai edes apua arjessa tuolta ukolta?

eli homma on nyt niin että hän käy yötöissä,ja on aika harvoin vapaalla.nukkuu sit tietty päivät ja herää joskus illalla n.2h ennen töiden alkua..no oli vapaalla viime vlopun ja käytiin sit juhlimassa,ja sovittiin ettei tarvi nyt sit taas pitkään aikaan juoda.

no oli sit tietty viime yönki vapaalla kun on tää itsenäisyyspvä,yllättäenpä se alko ottaa kaljaa tossa ja valvo taas yön ja minä sain herätä yksin sitten taas.aiko kuulemma mennä vloppuna sit pikkujouluihin ryyppään vähän lisää,siellä tarjotaan viinaa joten luulenpa et herra on työtön kotiutuessaan kun ei osaa käyttäytyä kun juo viinaa.

on alkanu yhtäkkiä viihtyyn erikoisen hyvin yhen työkaverinsa kans joka käy paneskeleen jotain 17-18v muijia vaikka on oma akka kotona,ja tästä kun kerto mulle tuo ukko niin kuulosti lähes ylpeeltä.

heräs tossa vähän aikaa sitten ja avauduin vähän vähemmän ystävällisessä mielessä hälle niin oon kuulemma vainoharhanen lehmä kun mua häirittee tuo sen touhu ja kun häirittee se et ovat tosiaan menossa sille paikkakunnallekin missä nää ritsat asuu ja nyt yhtäkkiä ei enää saakaan ottaa omia akkojaan mukaan pikkujouluun vaikka aiemmin sai....

Oli tosi epäselvä selvitys ja kukaan ei varmaan ees tajua mitä selitän mut sainpahan purkautua..nyt tosiaan mietin että oonko tosiaan vaan vainoharhanen ja paska lehmä vai eikö tolla ukolla oo ihan puhtaat jauhot pussissa...

Eiköhän tuo niin ole kuin itsekkin sanoit. Piirakka kiinnostaa sitä siellä toisella paikkakunnalla. Jotain rajaa. Muksut hoitoon ja sinäkin juhlimaan ja jos "vahingossa" satut pettämään ja viihtymään jonkun "reinon" kainalossa teet sen hyvällä omalla tunnolla.

ps. harvemmin 17 vuotias antaa sitä piirakkata sittenkään 30 ++

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aamulypsylle kait sitä tässä vaiheessa pvää pitäs mennä...vai onko nyt jo rehuaika?

No meillä ainaki on lypsetty jo yhdeksään mennessä.
Mutta aika inhottavalta kuulostaa toi miehes käytös. Jos tähän asti on ollut puhe, että säkin meet sinne pikkujouluihin ja nyt mies ei huolikaan. Mä vetäisin herneet nenään, mutta en missään nimessä tunnustautuisi lehmäksi.
Lehmät on tyytyväisiä, ku saavat käydä kaks kertaa päiväs tissinkoitolla ja lopun aikaa syövät, makaavat ja märehtivät. (eivät siis missään mielessä muistuta meitä kotiäitejä...)

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Eiköhän tuo niin ole kuin itsekkin sanoit. Piirakka kiinnostaa sitä siellä toisella paikkakunnalla. Jotain rajaa. Muksut hoitoon ja sinäkin juhlimaan ja jos "vahingossa" satut pettämään ja viihtymään jonkun "reinon" kainalossa teet sen hyvällä omalla tunnolla.

Tuleeko kostamisesta muka parempi olo?
Jos ei halua, että toinen pettää, niin miksi mennä itse pettämään? Miten silloin voi vaatia toiselta uskollisuutta?

tää on siis alta kolemkympin...sanoinki just et eikö se oo sit sama lähtee suosiolla eri suuntiin jos noin paljo kiinostaa kaikki muu,ei kuulemma oo eikä kiinosta muut,joopa joo..

noh,sanoin ainaki et tiedän sen tasan sillä sekunnilla kun kotiutuu,onko vieraissa käyny ja jos on niin ihan suoraan sanottuna paukauttelen sitä niin hyvin koteloon että tietää touhunneensa...alkaa kyllä olla melko yhdentekevää mulle,ukkojahan nyt löytyy aina uusia ja jos tollanen on tärkeysjärjestys niin eiköhän se sit oo sama vaihtaa...

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
aamulypsylle kait sitä tässä vaiheessa pvää pitäs mennä...vai onko nyt jo rehuaika?

Mutta aika inhottavalta kuulostaa toi miehes käytös. Jos tähän asti on ollut puhe, että säkin meet sinne pikkujouluihin ja nyt mies ei huolikaan. Mä vetäisin herneet nenään, mutta en missään nimessä tunnustautuisi lehmäksi.
Lehmät on tyytyväisiä, ku saavat käydä kaks kertaa päiväs tissinkoitolla ja lopun aikaa syövät, makaavat ja märehtivät. (eivät siis missään mielessä muistuta meitä kotiäitejä...)

no niin aattelinki et taitaa olla aika myöhänen aika lypsylle...
taidampa laittaa lapsosen yökylään vloppuna ja lähtä itekki katteleen vähän vehreempiä laitumia...

kyllä perheen pitäisi tärkein olla. tuohon ikään on perheelliseltä jo juoksut juoksettu. jos mies ei ymmärrä sua eikä arvosta niin etsi uusi mies. turhaan sä kärsit tuollaisessa suhteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:

no niin aattelinki et taitaa olla aika myöhänen aika lypsylle...
taidampa laittaa lapsosen yökylään vloppuna ja lähtä itekki katteleen vähän vehreempiä laitumia...

Lähde juhlimaan, mutta älä pettämään.
Et voi vaatia mieheltä uskollisuutta, jos itse petät.
Jos lulet, että mies pettää, selvitä asia ja pistä ero vireille, mutta älä ole itse ekana pettämässä!

Yhteistyössä