Vaimoni Tyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut

Vieras
Vaimoni tyttö nukkuu samassa sängyssä kanssamme.Kun rakastelemme hyväilen usein tytön pillua toisella kädellä.Luulen että vaimoni on huomannut tämän mutta kiihottuu lisää.Onko muilla vastaavia kokemuksia.

Naapurin mies nukkuu vaimonsa tyttöjen kanssa.Tytöt ovat.13.ja.15.Olen mennyt joskus aamulla hakeen naapuria metsästämään ja herättänyt tämän tyttöjen kanssa saman ison peiton alta.Varmaan kivaa.Tyttöjen äiti nukkuu toisessa huoneessa.

Meillä nukkuu vaimon lisäksi samassa isossa sängyssä vaimon omistama hevonen. On hirmuisen kiihhoittavaa, kun hevoinen hirnuu samalla kun minä panen vaimoa edestä ja takaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Vaimoni tyttö nukkuu samassa sängyssä kanssamme.Kun rakastelemme hyväilen usein tytön pillua toisella kädellä.Luulen että vaimoni on huomannut tämän mutta kiihottuu lisää.Onko muilla vastaavia kokemuksia.

Mikset molemmilla käsillä?

Itse kun paneskelen malleja ja näyttelijöitä USA:ssa, niin samalla sovin uusista panoista puhelimen kaiuttimen kautta. Esim. Kun olin sängyssä Pamela Anderssonin kanssa soi puhelimeni jossa Julia Roberts kysyi koska tulen , vastasin että joku tunnin verran menee tässä. Sama juttu tapahtui heti perään kun olin sängyssä Shakiran kanssa soi puhelimeni ja malli Naomi Campell vaati että kiiruhtaisin hänelle, johon sanoin että eipä kauaakaan kun taxilla tulen.